• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mijn 'troubles' met mijn nieuwe UPC abonnement....

G

gochem

Ik heb zeven jaar lang in een studentenhuis gewoond en ben net verhuisd naar een nieuwe woning. Hier mijn het lief en leed dat komt kijken met een verhuizing van een abonnoment en het aanschaffen van een aantal nieuwe diensten.

Zeven jaar lang heb ik in een woning gewoond van een studentenhuisvesting. De bijdrage voor televisie/radio viel onder een collectief abonnement en was onderdeel van mijn huur. Ik betaalde dus niet rechtstreeks aan UPC maar via de huisvesting. Dit is altijd prima verlopen. Zelfs in het verleden chello gehad tot onze kamers op glasvezel werden aangesloten.

Begin dit jaar heb ik geprobeerd om een abonnement op UPC Digitale Televisie te nemen. Dit kon heel lang niet omdat ik in een collectief abonnoment voor televisie/radio zat, en UPC niet de kosten van Digitale Televisie apart kon facturen. Sinds een paar maanden kunnen ze dit wel en ik kon eindelijk ook Digitale Televisie gaan kijken.

Nu ben ik sinds een paar weken verhuisd. Tipje van de sluier: Geen telefoon, geen radio, geen internet, geen televisie en geen digitale televise....

Ik woon nu in een 'normale' woning. Heb netjes mijn verhuizing doorgegeven en een televisie/radio abonnement genomen omdat ik die nog niet had. Meteen ook chello extreme samen met bellen genomen. Er werd mij verteld dat ik al signaal zou hebben in mijn nieuwe woning. Nu twee weken later, nog steeds alleen maar sneeuw op de televisie.

Natuurlijk televisie direct op aansluiting in meterkast aangesloten maar mocht ook niet baten. Dan maar UPC helpdesk bellen. Er zou een monteur langskomen een dag later tussen 08.00 en 13.00. Ik vrij genomen, zit netjes thuis te wachten. 13.15 nog niemand gezien, dan maar weer bellen. Blijkt het helemaal niet nodig te zijn geweest dat ik die dag thuis was, want de monteur zou alleen iets in de wijkcentrale doen. Lekker is dat, maar goed.... nog steeds geen signaal. Dan kan het zijn dat de monteur dat later die dag zou doen. Ok, ik rest van de dag gewerkt en vol goede hoop 's avonds de televisie aangezet. Sneeuw..... balen. Ik weer UPC bellen. Na voor de vierde keer excuses te hebben gehoord vroeg ik dringend dat er zsm een monteur bij mij voor de deur staat. Of hij nu in de wijkcentrale moet zijn of niet, ik wil die man gezien hebben en hij moet na zijn werkzaamheden controleren dat het weer werkt. Volgens de UPC medewerker had dit geen zin omdat het probleem niet bij mij in huis zou zijn. Wat gaan jullie dan nu doen, vroeg ik. Er werd overleg gepleegt. Meneer, er komt een monteur naar u toe werd mij verteld...

Dat is de stand van zaken.

Wel leuk dat op geenstijl een artikel over overstappenisweleng.nl geplaatst werd nu dit bij mij loopt.

Het loopt dus niet erg lekker. Bij vele zal het allemaal vlekkenloos verlopen, maar mij bij nog niet. Als iemand nog tips of zelf iets meegemaakt heeft wat er op lijkt dan hoor ik dat graag. Ik wil zsm weer bellen,internetten en televisie kijken.
 
Re: Mijn 'troubles' met mijn nieuwe UPC abonnement....

Gisteren een kaartje van een monteur gevonden dat ik weer tv kan kijken. Wel raar want de monteur zou eerst eergisteren komen, maar kwam toen niet opdagen en had voor vandaag een nieuwe afspraak.

Maar we hebben weer beeld en geluid. Vanmiddag aan de gang met internet en telefonie....




Mod:
Het is niet de bedoeling om in antwoorden / vervolg berichten de topictitel aan te passen.
Ik heb het nu weer aangepast.
 
Terug
Bovenaan