• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

mijn thuisnetwerk speelt geen videofilms vanaf pc af

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Ernesto
  • Startdatum Startdatum
E

Ernesto

Wanneer ik videofilms wil streamen vanaf mijn pc naar mijn horizon mediabox lukt dit niet. Wanneer ik op de horizonbox naar 'films op mijn thuisnetwerk ga' zegt de box doodleuk dat ik geen thuisnetwerk heb ikgesteld. Dit heb ik dus wel gedaan (4x) en ook (4x) mijn bibliotheek opnieuw samengevoegd. Ik heb twonky gedownload op mijn pc en uiteraard staan de films gedeeld (pad en mapping klopt ook). Films zijn MKV format maar ik heb ook met AVI bestand getest en deze kan de horizonbox ook niet zien. De box kan wel de afbeeldingen en foto's benaderen die op mijn pc staan.

Wie heeft HET verlossende antwoord? Of kan ik het beste de box maar terugsturen nu ik nog in de bedenktijdfase zit
 

Bijlagen

  • pad en map.JPG
    pad en map.JPG
    48,7 KB · Weergaven: 53
  • library.JPG
    library.JPG
    70 KB · Weergaven: 35
  • video's in twonky library.JPG
    video's in twonky library.JPG
    47,1 KB · Weergaven: 47
Als je de HB hebt genomen om films te streamen, kan je hem beter terug sturen.
Als mediastreamer is het een pre-histories apparaat, in vergelijking met een èchte.
Sterkte.
 
Ook ik heb van alles gestest.
Het is erg onstabiel en formaten die volgens de helpdesk ondersteund zouden moeten worden doen het niet (mpeg2 en 4, avi, wma) en die het niet zouden moeten doen .mk4 en .m4v deden het wel.
Nou heb ik andere .mkv en .m4v weer niet af kunnen spelen.
En sommige avi's weer wel mpg2 en 4 is nog niet gelukt (blijft grijs)

Ik heb het opgegeven en bekijk het wel op mijn ipad daar kan ik deze streams wel afspelen soms pakt ie de ondertiteling en soms niet. Helaas wel op het kleine beeldscherm helaas.

Photo's en .MP3 afspelen is ook een giller.
Je kan alleen per foto of .mp3 afspelen
M.a.w. na elke foto en liedje weer terug naar menu en weer een volgende kiezen.

Ze hebben helaas gekozen voor op de markt flikkeren en mee met de rest terwijl ze bij lange na nog geen match zijn voor elke andere media streming apparaten.

Aan het werk boys
 
Hmm....ik was er al bang voor. Morgen komt er een monteur, toen ik de helpdesk belde kwamen ze er ook niet uit. Vraag me af of dit met monteur of softwareupdate te verhelpen valt. Oh ja, wanneer ik een serie opneem, kan ik pas het tweede deel afspelen wanneer ik het eerste deel weer verwijder. :(

Misschien eens Apple TV proberen, maargoed eerst morgen maar afwachten of monteur e.e.a. kan fixen. Thanks voor de replies, will keep you posted XD
 
Terug
Bovenaan