R
roel1980
Wij zijn deze week verhuist en hebben het hele 'Ziggo-gebeuren' mee overgenomen, inclusief het nummer behouden.
Twee dagen geleden (24-04) hebben we eerst alles aangesloten zonder de kabels weg te werken, om te testen of alles werkte. En alles werkte ook zoals verwacht.
Gisteren (25-04) hebben we alles opnieuw aangesloten en alle kabels weggewerkt. Sindsdien werkt de telefoon niet meer. Ik heb alle kabels gecontroleerd en ik heb het modem en de router al drie keer gereset zonder succes.
Als ik naar de vaste telefoon bel, dan hoor ik 10 keer de 'ingesprektoon' en dan wordt de verbinding verbroken. Wanneer ik met de vaste telefoon naar mijn mobiele telefoon probeer te bellen, hoor ik helemaal niets maar de beltijd op de telefoon begint direct op te lopen alsof er verbinding zou zijn.
HELP!!!
Twee dagen geleden (24-04) hebben we eerst alles aangesloten zonder de kabels weg te werken, om te testen of alles werkte. En alles werkte ook zoals verwacht.
Gisteren (25-04) hebben we alles opnieuw aangesloten en alle kabels weggewerkt. Sindsdien werkt de telefoon niet meer. Ik heb alle kabels gecontroleerd en ik heb het modem en de router al drie keer gereset zonder succes.
Als ik naar de vaste telefoon bel, dan hoor ik 10 keer de 'ingesprektoon' en dan wordt de verbinding verbroken. Wanneer ik met de vaste telefoon naar mijn mobiele telefoon probeer te bellen, hoor ik helemaal niets maar de beltijd op de telefoon begint direct op te lopen alsof er verbinding zou zijn.
HELP!!!