Ik heb precies hetzelfde, sinds mij upgrade van het 3-in-1 pakket wordt mijn telefoonnummer niet meer meegezonden naar de ontvanger. erg irritant!
Ik had hetzelfde probleem bij mijn ouders, en die hebben nog steeds niet dat het meegezonden wordt. Na veel telefoontjes naar UPC begrijpen ze niet waar je het over hebt omdat ze het over een andere 'nummer herkenning' hebben
Zit er ook een beetje tegenop op voor de zoveelste keer te gaan uitleggen aan een no-no wat er nu mis is.
nummerherkennig is dat je nummer van de beller kan zien
nummerweergave is dat je nummer wordt weergegeven bij de ontvanger
En dit begrijpen ze dus niet...
Ik ga het volgende week nog eens proberen, het heeft er mee te maken dat je bij UPC op permanent anoniem bellen staat aangemeld, terwijl dit standaard niet zo moet zijn. Dit kunnen ze aan en uit zetten bij het callcenter, gewoon via de computer schijnt...
Als je belt, heb het dan meteen over 'anoniem bellen' uitzetten, en begin vooral niet over nummerherkenning of nummerweergave!