• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

mijn nieuwe modem...tsss

  • Onderwerp starter Onderwerp starter oetjeboeroe
  • Startdatum Startdatum
O

oetjeboeroe

Nou vandaag nieuw modem gekregen.
Geinstalleerd...
Na 5 uur maar eens bellen warom nog geen internet...
Nou oke niet aangemeld...
Enne ik heb geen radio meer?
En mijn snelheid...
Ik mag 16 mb hebben en wat heb ik?

:'(
 
Heb je nou nog steeds de thomson of een nieuwe modem

Het serienummer van het nieuwe modem moet opnieuw in het systeem worden gezet

Bel eens naar UPC en vraag het na
 
Terug
Bovenaan