• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mijn Mediaboxen in de Horizon GO app

Status
Niet open voor verdere reacties.

JoshT1302

Forum Gebruiker
Berichten
361
Digitale TV
  1. Ziggo
Sinds vrijdag zie ik binnen de Horizon GO app (voor Android) een nieuw menu binnen de Instellingen.
Namelijk "Mijn Mediaboxen". Daar binnen zie ik 1 smartcard vermeld staan waarbij je de naam zelf zou moeten kunnen veranderen, maar dit doet hij niet.
Onze andere 4 kaarten staan er helemaal niet in vermeld.

Weet iemand wat je precies kan doen in dit menu en waarom er een aantal smartcards missen?
 
Betreft alleen je horizonbox. Maar het werkt allemaal nog niet (goed). Het is mij 1 keer gelukt om 2 programma's voor opname in te stellen, maar daarna lukte dat niet meer. Maar er gebeurt blijkbaar iets.
 
Ik zie ook een smartcard vermeld staan in de app.
Maar ik heb niet eens een Horizon ontvanger.
 
Ik zie ook een smartcard vermeld staan in de app.
Maar ik heb niet eens een Horizon ontvanger.

Bij mij staat ook "CPE WITH SMARTCARD" vermeld. Het Smartcard ID nummer is gelijk aan mijn eerste smartcard zoals in "Mijn Ziggo" genoemd, alleen ontbreekt het laatste cijfer. Dus in de Horizon Go app is het nummer 1 cijfer korter. En ik heb ook geen horizon Box.
 
Bij mij staat ook "CPE WITH SMARTCARD" vermeld. Het Smartcard ID nummer is gelijk aan mijn eerste smartcard zoals in "Mijn Ziggo" genoemd, alleen ontbreekt het laatste cijfer. Dus in de Horizon Go app is het nummer 1 cijfer korter. En ik heb ook geen horizon Box.

Vergelijkbare situatie met hier dus. Maar verder kan ik er niks mee.
 
Horizonbox niet door app gevonden

Ik gebruik de box puur voor tv. Wifi en internet nog via het modem
Nu zie ik sinds kort een optie om op te nemen met de app en ook de Box te bedienen. Ik krijg alleen te zien dat de box niet is gevonden in het netwerk. En toch is ie met Wifi verbonden en vind ik hem ook in mijn netwerk, dus wel degelijk verbonden met mijn netwerk. Heeft er iemand ervaringen mee?
 
Ik gebruik de box puur voor tv. Wifi en internet nog via het modem
Nu zie ik sinds kort een optie om op te nemen met de app en ook de Box te bedienen. Ik krijg alleen te zien dat de box niet is gevonden in het netwerk. En toch is ie met Wifi verbonden en vind ik hem ook in mijn netwerk, dus wel degelijk verbonden met mijn netwerk. Heeft er iemand ervaringen mee?

Zelfde probleem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan