mijn media/kijk historie/bekeken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bert_00

Forum Gebruiker
Berichten
3
afspelen geeft bij enkele series error 2000 (interactieve televisie is tijdelijk niet beschikbaar)
 

anoniem

Cable Expert
Berichten
4.089
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Code 1000 verschijnt al er geen bandbreedte beschikbaar is om een film uit te spelen. Dit ontstaat alleen als het erg druk is. De medlding moet echter nog aangepast worden naar "probeer het later nog eens" oid.
 

xahmol

Forum Gebruiker
Berichten
6.626
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Code 1000 verschijnt al er geen bandbreedte beschikbaar is om een film uit te spelen. Dit ontstaat alleen als het erg druk is. De medlding moet echter nog aangepast worden naar "probeer het later nog eens" oid.

OK, dan was het gisteravond kennelijk erg druk.
Vind ik wel wat typisch als alleen de pilot mensen die drukte al kunnen veroorzaken. Of wordt de benodigde bandbreedte ook gedeeld met de oude iTV portal?

Overigens is het dan nog steeds een bug dat de hele iTV portal eruitklapt na die melding en je terug naar Live TV gaat. Dat deed hij in ieder geval bij mij tot twee keer toe.
 

JillesCopal

Forum Gebruiker
Berichten
31
error 2020

ik wilde net een film opzetten, en krijg na 5 minuten afspelen error2020. het beeld viel weg kwam weer terug en nu staat het beeld weer op het beginscherm om de film weer te starten. als ik dan weer start gaat de film wel verder waar hij gebleven was.

hebben meer mensen deze melding al gehad en wat is de oorzaak van de melding.

groetjes Jilles
 

anoniem

Cable Expert
Berichten
4.089
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Jilles,

Ik zie in de logs dat dit probleem alleen op 1 box voorkomt en niet op de andere box (Sessie M15H48_DC:D3:21:65:F2:9B).
Probleem is twee keer voorgekomen.

Heb je het signaal al eens vergeleken tussen beide ontvangers ?
 

JillesCopal

Forum Gebruiker
Berichten
31
Jilles,

Ik zie in de logs dat dit probleem alleen op 1 box voorkomt en niet op de andere box (Sessie M15H48_DC:D3:21:65:F2:9B).
Probleem is twee keer voorgekomen.

Heb je het signaal al eens vergeleken tussen beide ontvangers ?

IK heb het signaal op beide decoders bekeken. staan beide bij signaal en kwaliteit op 100%. het internet signaal loopt ook op beide decoders via een UTP-kabel. De foutmelding heb ik idd alleen op 1 decoder gehad.

het probleem is verder ook niet meer voorgekomen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan