Sinds 2011 hebben wij de LG 42LE4500, al bijna twee jaar maken wij vrolijk gebruik van deze tv met daarbij een Ziggo abonnement. We gebruiken daar een CI+ module van Smit voor.
Maar plots werkt de tv niet meer! Ik kan op Ned 1 na, geen enkele zender meer ontvangen. Ik heb al geprobeerd om de tv weer op fabrieksinstellingen te zetten, nieuwe software erop te zetten, maar niks werkt.
Vanmorgen heb ik natuurlijk gebeld met de klantenservice, ik werd een beetje behandeld als een dom wicht en er werd mij verteld dat mijn tv niet gecertificeerd was en mij dus niet verder kunnen helpen. Dat is heel gek, want wij hebben deze tv gekocht, omdat hij juist wel gecertificeerd was. Nu ben ik eens gaan zoeken en ik kan zelfs op dit forum vinden dat Ziggo deze tv heeft ondersteund en gecertificeerd heeft.
Wat zou ik eventueel kunnen doen? Er moet toch een oplossing zijn? En daarbij, ik kan toch niet elk anderhalf jaar een nieuwe tv gaan aanschaffen omdat Ziggo dit vindt?
Dank je wel!
Maar plots werkt de tv niet meer! Ik kan op Ned 1 na, geen enkele zender meer ontvangen. Ik heb al geprobeerd om de tv weer op fabrieksinstellingen te zetten, nieuwe software erop te zetten, maar niks werkt.
Vanmorgen heb ik natuurlijk gebeld met de klantenservice, ik werd een beetje behandeld als een dom wicht en er werd mij verteld dat mijn tv niet gecertificeerd was en mij dus niet verder kunnen helpen. Dat is heel gek, want wij hebben deze tv gekocht, omdat hij juist wel gecertificeerd was. Nu ben ik eens gaan zoeken en ik kan zelfs op dit forum vinden dat Ziggo deze tv heeft ondersteund en gecertificeerd heeft.
Wat zou ik eventueel kunnen doen? Er moet toch een oplossing zijn? En daarbij, ik kan toch niet elk anderhalf jaar een nieuwe tv gaan aanschaffen omdat Ziggo dit vindt?
Dank je wel!