M
Marvin96
Hallo iedereen,
Ik heb ongeveer sinds de komst van WifiSpots internet problemen.
Het probleem is als volgt:
Op een willekeurig tijdstip (ochtend, middag, avond, nacht) valt mijn internet weg voor ongeveer een minuut. Daarna en daarvoor heb ik een snelheid van 63mb/s wat dus erg netjes is. Ik heb alles in één plus pakket.
Dit verschijnsel gebeurd meerdere malen per dag, en zoals ik zei op willekeurige momenten. Er zit vaak 1 à 2 uur tussen elke uitval. Het is enorm irritant tijdens gamen :evil:
Mijn recente gekochte pc (700+ euro) is bedraad (LAN) met mijn Ubee EVW3200 of Ambit EVW320B verbonden.
Als mijn internet weg valt geeft windows aan dat ik wel verbonden ben met het Ambit EVW320B kastje, maar niet met internet. Ook zegt windows foutoplosser dat de DNS-server niet reageert.
Wat heb ik al geprobeerd?
- De modem langdurig aan / uit schakelen
- Factory default reset
- Verschillende kanalen (5Ghz, 2,4 GHz, 20 mhz, 40 mhz, kanaal 1 t/m 136 enz)
- Wifispots uitgezet
- De DNS server aangepast (ik heb nu 192.168.178.1 als primaire DNS en 8.8.8.8 als secondaire DNS (google)
Geen van dit allen heeft geholpen. Ik denk dat het aan mijn kastje ligt ... Iemand andere mogelijke oplossingen?
Marvin
Ik heb ongeveer sinds de komst van WifiSpots internet problemen.
Het probleem is als volgt:
Op een willekeurig tijdstip (ochtend, middag, avond, nacht) valt mijn internet weg voor ongeveer een minuut. Daarna en daarvoor heb ik een snelheid van 63mb/s wat dus erg netjes is. Ik heb alles in één plus pakket.
Dit verschijnsel gebeurd meerdere malen per dag, en zoals ik zei op willekeurige momenten. Er zit vaak 1 à 2 uur tussen elke uitval. Het is enorm irritant tijdens gamen :evil:
Mijn recente gekochte pc (700+ euro) is bedraad (LAN) met mijn Ubee EVW3200 of Ambit EVW320B verbonden.
Als mijn internet weg valt geeft windows aan dat ik wel verbonden ben met het Ambit EVW320B kastje, maar niet met internet. Ook zegt windows foutoplosser dat de DNS-server niet reageert.
Wat heb ik al geprobeerd?
- De modem langdurig aan / uit schakelen
- Factory default reset
- Verschillende kanalen (5Ghz, 2,4 GHz, 20 mhz, 40 mhz, kanaal 1 t/m 136 enz)
- Wifispots uitgezet
- De DNS server aangepast (ik heb nu 192.168.178.1 als primaire DNS en 8.8.8.8 als secondaire DNS (google)
Geen van dit allen heeft geholpen. Ik denk dat het aan mijn kastje ligt ... Iemand andere mogelijke oplossingen?
Marvin
Laatst bewerkt door een moderator:
