• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mijn Horizonbox wordt vrij heet. NPO 1 en NPO 2 stotend beeld.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Peter Beving
  • Startdatum Startdatum
P

Peter Beving

Mijn Horizonbox wordt vrij heet met gevolg dat NPO 1 en NPO 2 stotende beelden geven terwijl het geluid wel gewoon doorgaat. Hoe zou dat komen?
 
Kan van alles zijn, waar staat de box? in gesloten kast of in openkast, kan ook stof zijn waarbij de roosters na verloop van tijd dicht gaat zitten.
 
Hoe warmer hij wordt, des slechter het beeld? Mocht je het zelf niet kunnen oplossen (met bovenstaande oplossingen), stuur ons dan een privebericht met je postcode+huisnummer, dan kijken we hoe we dit kunnen oplossen.

Groet,

Jelle - Ziggo Webcare
 
De HB van mij wordt 47 graden, was normaal wordt er verteld door helpdesk.
Vandaar dat die bij mij altijd in eco modus staat.
Maar die temperatuur is niet normaal!
Hier de 2e HB al, maar hetzelfde qua temperatuur, paar maanden geleden nieuw gekregen.
Maar ook hier vaak geluid en ook beeld wat happert helaas.
Wacht wel op een goede 4K box van Ziggo, want de HB is echt niet in orde.
 
Lijkt dan meer op een signaalprobleem. Het beste kan je dan een privébericht sturen naar de Webcare.
 
Weet dat de HB warmer mag worden dan 47 graden, maar een PC mag dat ook maar dat wil je echt niet !!
En dit is niet de Soc temp maar de kast van de HB bovenop !
 
Laatst bewerkt:
Mag ik vragen hoe je dat gemeten hebt? wil je accurate metingen van temp moet je dit doen met infrarood temp meter, gewone temp meters zijn niet erg betrouwbaar.

ps, offtopic pc kan prima 70c 24/7 aan, zolang je vrm en je cpu/soc/bridge binnen de specs blijft.
 
Terug
Bovenaan