• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mijn harde schijf is gewist.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ten-Have Ruben
  • Startdatum Startdatum
T

ten-Have Ruben

Mijn schijf is vanmiddag gewist. 17-1-2017

Echt niet normaal
 
heb wel eens gehoord dat opnames van een 1jaar oud of ouder automatische gewist worden dat gebeurd bij meerdere providers als het waar is weet ik niet.
bij me ouders waren er ook op eens opnames weg maar die waren meer als een jaar oud
 
Wat voor mediabox? Ik neem aan dat je hem niet gereset hebt>

Het is niet normaal (ik heb het nooit gezien, zelfs bij een volledige reset van de boxen die ik ken blijven de opnamen staan tenzij je ze egt wil uitwissen; wel was het vroeger bij horizon dat het makkelijk was om
ze per ongeluk ze allemaal te wissen maar dat is niet meer het geval)
 
Heb zelf zeker niets gewist of verkeerd gedaan. Ben nu in contact met Iemand van Ziggo. Hou jullie op de hoogte.
 
Terug
Bovenaan