Mijn factuur/verbruik online werkt niet?

D

Djurbus

Sinds een aantal dagen kan ik niet meer op Mijn factuur/verbruik online komen. Waar dit voorheen wel lukte krijg ik nu een "Privacy Required" pagina te zien. Ook het verbruik opvragen via 0800-2233311 lukt niet en krijg ik de mededeling dat de dienst op dit moment niet werkt en ik het later nog eens moet proberen. Dat "later" is inmiddels dus al enkele dagen. Hebben meer mensen hier last van?
 
Nee, werkt hier perfect. Heb wel een account aangemaakt "Mijn UPC" en een activeringscode gekregen. Zodoende kan ik alles onder 1 account bekijken, alle diensten die ik afneem en factuur online.
 
Ik heb me vandaag voor de zekerheid ook maar aangemeld voor Mijn UPC, alleen heb ik de activeringscode nog niet ontvangen en dat gaat ook nog wel een paar dagen duren vrees ik. Alleen zou dat geen verschil mogen maken aangezien Mijn factuur/verbruik online eerst ook werkte zonder dat ik aangemeld was bij Mijn UPC.
 
Dit is overigens de complete tekst die ik op de "Privacy Required" pagina te zien krijg:


Privacy Required
The resource you have requested requires privacy.




Explanation
You are accessing the resource using an unencrypted connection. The resource has access controls set by the server's administrator that restrict access to encrypted connections.

Solutions
You must access this resource via HTTPS (SSL). Re-access the page using HTTPS.

[BACK BUTTON]
 
Djurbus zei:
Ik heb me vandaag voor de zekerheid ook maar aangemeld voor Mijn UPC, alleen heb ik de activeringscode nog niet ontvangen en dat gaat ook nog wel een paar dagen duren vrees ik.
Klopt, die krijg je schriftelijk toegezonden en dat duurde bij mij zo'n 2 weken.
 
Ik begrijp dus dat die activeringscode nodig is om Mijn factuur/verbruik online te activeren? Wie kan mij vertellen hoe het dan mogelijk is dat ik voorheen zonder het zogenaamde "Mijn UPC" wèl van de Mijn factuur/verbruik-dienst gebruik kon maken? Of er is misschien echt een technische storing en ligt het dus niet aan mij?
 
Je kan er nog steeds gebruik van maken zonder Mijn UPC te gebruiken. Dan moet je het zo doen:

1 Ga naar www.upc.nl
2 Klik op customer service
3 Klik op Mijn Gegevens
4 Klik op Mijn factuur

Als je dan even wacht komt er in het midden van het plaatje een balkje tevoorschijn met de tekst: Let op! Als u al van deze service gebruik maakt.

Als je daar op klikt kun je nog op de oude manier inloggen! Dit kan nog tot en met augustus meen ik! Dus voor die tijd moet je je wel registreren voor Mijn UPC.
 
Je moet via de UPC website een nieuwe activatiecode aanvragen, die ontvang je binnen 3 werkdagen per post van UPC in Lelystad.

Met deze code krijg je uitgebreid toegang tot je klant- en verbruiksgegevens.
 
Terug
Bovenaan