mijn factuur on-line

S

subnet mask

er zat een brief van upc tussen de maandelijkse acceptgirokaart over dat je via de website je rekening van upc kunt betalen.

heeft iemand hier al ervaring mee?

ik moet bekennen dat de schrik er bij mij goed in zit. had altijd auto-incasso, maar nadat er een paar keer teveel is afgeschreven en nooit is teruggestort, ben ik maar weer overgegaan op acceptgiro's.
 
B

Big

Sinds september ontvang ik de upc factuur online, is niets anders dan dat je de factuur op papier krijgt. Op het moment dat je nieuwe factuur aanwezig is krijg je een e-mail dat je factuur klaar staat en kun je inloggen met je klantnummer en wachtwoord.

Als je ook upc telefonie hebt zoals ik krijg je gratis een overzicht van de gebelde nummers, op de papieren factuur is daar volgens mij een extra bedrag aan verbonden.

Ik ben wel tevreden over "Hun factuur online" :P.
 
N

Naughty

Big zei:
Sinds september ontvang ik de upc factuur online, is niets anders dan dat je de factuur op papier krijgt. Op het moment dat je nieuwe factuur aanwezig is krijg je een e-mail dat je factuur klaar staat en kun je inloggen met je klantnummer en wachtwoord.

Als je ook upc telefonie hebt zoals ik krijg je gratis een overzicht van de gebelde nummers, op de papieren factuur is daar volgens mij een extra bedrag aan verbonden.

Ik ben wel tevreden over "Hun factuur online" :P.

Alleen hier nog aan toe te voegen; Het scheelt je ook 1 euro aan acceptgirokosten per factuur ;D
 
Topicstarter
Topicstarter
S

subnet mask

Big zei:
... en kun je inloggen met je klantnummer en wachtwoord.

en verder?
hoe geef je dan opdracht tot betaling?
gaat dit via een secure connection?
 
B

Big

subnet mask zei:
en verder?
hoe geef je dan opdracht tot betaling?
gaat dit via een secure connection?

Ik betaal automatisch, maar op de website staat het volgende:


Is betalen via Mijn faktuur on line veilig?

Ja, de website versleutelt uw gegevens van Mijn faktuur on line middels een beveiligde verbinding. Verder worden bij het betaalproces buiten uw klantnummer en password geen persoonlijke gegevens gevraagd omdat u die bij aanvraag reeds bij UPC bekend heeft gemaakt.

Voor meer informatie kun je hier kijken: https://www.upc.nl/template4.php?PageID=37200
 

Iwan1976

Forum Gebruiker
Berichten
11
subnet mask zei:
en verder?
hoe geef je dan opdracht tot betaling?
gaat dit via een secure connection?

UPC zorgt ervoor dat het verschuldigde bedrag automatisch elke maand van je rekening wordt afgeschreven, zonder dat je daar toestemming voor hebt gegeven. Waarom wachten totdat de klant toestemming heeft gegeven, gewoon cashen! >:(

En als je daar iets van zegt krijg je als antwoord dat je de machtiging tot automatische incasso (die ik nooit gegeven heb!) moet intrekken. Vervolgens moet ik Chello dan weer een machtiging sturen, zodat ik maandelijks via mijn factuur online kan betalen, met het risico dat ze weer dezelfde fout maken... daar blinken ze namelijk wèl in uit.

Ondertussen wordt ook nog eens eerst mijn bandbreedte geknepen en krijg ik een week later pas de waarschuwing dat ik de datalimiet dreig te overschreiden. ???

Op het gebied van communicatie & klantvriendelijkheid scoort Chello voor mij een 0 (zelfs geen 1 voor de moeite).

Ik kan er niet meer boos om worden... Ik hoop het beste voor de toekomstige ex-Chello medewerkers... een faillissement of gedwongen verkoop in 2004 lijkt mij onafwendbaar.
 
B

Blitser

Geweldig !

Mijn klantnummer is niet bekend in hun database.

Moet ik nu wèl de rekeningen betalen, of niet.

UPC lijkt de belastingdienst wel: Leuker kunnen we het niet maken, wel jmoeilijker. ;D ;D ;D
 
Bovenaan