• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mijn ervaringen met UPC & chello

brillant

Forum Gebruiker
Berichten
121
heb ik vandaag dus voor de derde keer een nieuw modem,de eerste was een com 21 werkte perfekt maar moest vervangen worden
toen een thompson om dat alles vernieuwd werd koste me wel weer een nieuwe router (69 euro)omdat een switch niet meer werkt op de oude manier
heb ik dus telefoon aangevraagd krijg ik weer een andere modem die ook geschikt is voor telefonie ,nou wat een gelazer weer dan internet wat op telefoon snelheid zit en wel telefoon dan weer internet volgens de normale snelheid maar weer geen telefoon
heb meer als een uur aan de telefoon gezeten en ze hebben nog geen oplossing ,schijnt dat er meer mensen zijn met dit probleem, wat een shitzooi
 
Nou ja je bent niet de enigen met probleemen.. heb er ook 1 ik heb chello plus en ik heb een snelheid van chello classic en hun denken dat het aan mij licht.... thuis met de instellingen dus daarom willen ze ook niet een monteur stuuren en zitten wij thuis met een probleem..

ik heb gehoort dat je je contract kan ontbinden als ze niet aan de algemene regels houden zo als een snelheid.. dus me vader gaat een schriftelijke brief schrijfen naar chello en zeggen dat we willen stoppen onmiddelijk want heb er zelf ook helemaal genoeg van.. nou zie je dat je niet de enigste bent met problemen Good luck:)
 
Terug
Bovenaan