• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mijn ervaringen met iTV 2.0

  • Onderwerp starter Onderwerp starter nicknick
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
N

nicknick

21-11-2012:

Update uitgevoerd, duurde ongeveer 30 minuten.
Hierna kon de decoder geen verbinding maken met de server voor iTV, blijkbaar wou de DHCP niet werken. Ik heb een handmatig IP-adres ingesteld gehad waarna het werkte. Inmiddels werkt DHCP ook weer naar behoren.

Echter kon geen enkele video afgespeeld worden, ik krijg de 2040 foutmelding waarna de video stopt.

22-11-2012:
De 2040 melding lijkt verdwenen, echter sluit de portal zich na 4 á 5 seconden. Als ik binnen die tijd snel een video selecteer speelt deze zonder problemen af, zojuist het nieuws van 20-11-2012 gekeken, dit werkte prima zonder haperingen en kon gewoon vooruit en achteruit spoelen.

Powercycle geprobeerd, echter blijft het probleem met de portal zich voordoen, na 4 á 5 seconden sluit de portal zich weer.
 
23-11-2012:
Vanmorgen voor het werk even getest, kreeg weer continue de 2040 melding. Zojuist (18:00) nogmaals geprobeerd en nu werkt het weer, maar wordt ik er na 5 seconden uit gegooid.
 
Heb ik vorig week ook gehad, die 2040 melding.
Zou een lokaal probleem moeten zijn, dus een probleem bij mij.
Maar ik zou niet weten wat, het werkt nu weer probleemloos.

Zou wel graag willen weten waar 2040 voor staat...
 
Tot de laatste firmware update nog geen enkele ervaring gehad met iTV van Ziggo dus heb weinig vergelijkings-materiaal, maar ik kan tot op dit moment niet anders concluderen dat het wat mij betreft al redelijk geslaagd is.


  • Update van de firmware verliepen vlekkeloos.
  • Het instellen van de Wifi verbinding ging zonder problemen.
  • Het instellen van het iTV gedeelte verliep zonder vermeldenswaardige problemen.
  • Na het aanzetten van de decoder is te zien of de Wifi verbinding actief is
  • Het gebruik van het iTV gaat niet echt supersnel maar is buiten twijfel goed te doen.
  • Niet alles lijkt (naar mijn bescheiden mening) helemaal logisch ingedeeld en het zou prettig zijn als men direct kon zien waarvoor betaald zou moeten worden en waarvoor niet.
  • Tot op dit moment nog geen enkele vastloper o.i.d. en door het hebben van Premium abonnementen (Film1 en HBO) is er onder het film en serie aanbod flink wat te kiezen.
  • De eerst uitgekozen speelfilm via HBO demand (Flipped 2010) is in zijn volledige lengte in een prima (HD) kwaliteit, zonder storing of hapering bekeken.
Wordt vervolgt...
 
Tot de laatste firmware update nog geen enkele ervaring gehad met iTV van Ziggo dus heb weinig vergelijkings-materiaal, maar ik kan tot op dit moment niet anders concluderen dat het wat mij betreft al redelijk geslaagd is.


  • Update van de firmware verliepen vlekkeloos.
  • Het instellen van de Wifi verbinding ging zonder problemen.
  • Het instellen van het iTV gedeelte verliep zonder vermeldenswaardige problemen.
  • Na het aanzetten van de decoder is te zien of de Wifi verbinding actief is
  • Het gebruik van het iTV gaat niet echt supersnel maar is buiten twijfel goed te doen.
  • Niet alles lijkt (naar mijn bescheiden mening) helemaal logisch ingedeeld en het zou prettig zijn als men direct kon zien waarvoor betaald zou moeten worden en waarvoor niet.
  • Tot op dit moment nog geen enkele vastloper o.i.d. en door het hebben van Premium abonnementen (Film1 en HBO) is er onder het film en serie aanbod flink wat te kiezen.
  • De eerst uitgekozen speelfilm via HBO demand (Flipped 2010) is in zijn volledige lengte in een prima (HD) kwaliteit, zonder storing of hapering bekeken.
Wordt vervolgt...

Dank voor je reactie. zoals je elders kunt lezen zijn we nog flink aan het sleutelen aan de applicatie. We hebben nog een aantal bugs op te lossen en daarnaast zijn er ook nog een aantal verbeteringen door te voeren.
We proberen wekelijks op maandag een nieuwe versie uit te brengen. Ik zal onder de rubriek nieuws de release notes plaatsen.

Deze software updates hebben betrekken op de centrale systemen. De versie van de centrale software versie kun je bij [Account] vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan