J
Johoo_NL
Ik heb het kaartje gisteren mogen ontvangen. Geweldig!!
1 afstandsbediening, Teletekst wat supersnel werkt, zappen wat sneller gaat en eindelijk zenders op de goede plek kunnen zetten.
nadelen..tja, geen ondemand, geen opname functie en timeshifting. Maar ach...ik neem toch al niets meer op.
En met mijn Sony TV is het "programma gemist" nog gratis ook.
1 afstandsbediening, Teletekst wat supersnel werkt, zappen wat sneller gaat en eindelijk zenders op de goede plek kunnen zetten.
nadelen..tja, geen ondemand, geen opname functie en timeshifting. Maar ach...ik neem toch al niets meer op.
En met mijn Sony TV is het "programma gemist" nog gratis ook.
