- Berichten
- 110
*Indien dit niet in het goede forum staat graag verplaatsen.*
Vandaag was het eindelijk zover mijn pakket kwam bij de post en ik kan eindelijk gebruik maken van Fiber Power ( 25MB)
Lang op gewacht met oog op einddatum van mijn huidige abonnement.
Ik open de doos en wat zie ik tot mijn verbazing,een thomson wifi modem
Nu is het zo dat mijn aansluiting binnenkomt in de meterkast en ik dus specifiek heb gevraagd om een modem en externe router ( a 59 € Netgear ).
Aan deze thomson die overigens wel draadloos is heb ik niks aangezien ik ten eerste deze niet besteld heb en ten tweede ik maar 1 kabel heb vanaf mijn meterkast naar mijn werkplekken. ( 2 en soms 3 pc's )
Mijn huidige aansluiting is ADSL van Telfort met een multimodem ( 1 draad vanaf startpunt )
Ik dacht tijdens bestellen ik heb een laptop en misschien is het wel leuk om draadloos te kunnen werken in de tuin of zo.
Gelijk net gebeld wat er mis is gegaan,krijg ik de HD aan de lijn die mij doodleuk verteld dat het modem niet geruild word.
.
En ik kan ook nog eens 59 euro gaan dokken om dit modem te activeren
HDMW bleef heel netjes ook al voelde hij mijn bloed koken aan de andere kant en ik heb hem verteld dat UPC maar een oplossing moet gaan vinden en mij dan maar terug moet bellen.
Tevens melde ik dat het opgenomen stukje voor de 7 dagen koop op afstand geluisterd kan worden aangezien ik vermeld heb wat ik heb besteld.
Ik heb een tijd lang geen UPC meer gehad hier ivm slechte prestaties en ik dacht met een schone lij te beginnen maar bij de eerste minuut gebruik is het jammergenoeg mis.
Ik hoop dat er snel een reactie komt.
*en terwijl ik dit schrijf krijg ik hem*
Er kan niks gedaan wordenen ik moet maar opzeggen en vervolgens een nieuw pakket aanvragen zodat het dan geregeld is.
Niks oplossing stik maar gewoon.
Een schande is het en niet anders
Vandaag was het eindelijk zover mijn pakket kwam bij de post en ik kan eindelijk gebruik maken van Fiber Power ( 25MB)
Lang op gewacht met oog op einddatum van mijn huidige abonnement.
Ik open de doos en wat zie ik tot mijn verbazing,een thomson wifi modem

Nu is het zo dat mijn aansluiting binnenkomt in de meterkast en ik dus specifiek heb gevraagd om een modem en externe router ( a 59 € Netgear ).
Aan deze thomson die overigens wel draadloos is heb ik niks aangezien ik ten eerste deze niet besteld heb en ten tweede ik maar 1 kabel heb vanaf mijn meterkast naar mijn werkplekken. ( 2 en soms 3 pc's )
Mijn huidige aansluiting is ADSL van Telfort met een multimodem ( 1 draad vanaf startpunt )
Ik dacht tijdens bestellen ik heb een laptop en misschien is het wel leuk om draadloos te kunnen werken in de tuin of zo.
Gelijk net gebeld wat er mis is gegaan,krijg ik de HD aan de lijn die mij doodleuk verteld dat het modem niet geruild word.
.En ik kan ook nog eens 59 euro gaan dokken om dit modem te activeren

HDMW bleef heel netjes ook al voelde hij mijn bloed koken aan de andere kant en ik heb hem verteld dat UPC maar een oplossing moet gaan vinden en mij dan maar terug moet bellen.
Tevens melde ik dat het opgenomen stukje voor de 7 dagen koop op afstand geluisterd kan worden aangezien ik vermeld heb wat ik heb besteld.
Ik heb een tijd lang geen UPC meer gehad hier ivm slechte prestaties en ik dacht met een schone lij te beginnen maar bij de eerste minuut gebruik is het jammergenoeg mis.
Ik hoop dat er snel een reactie komt.
*en terwijl ik dit schrijf krijg ik hem*
Er kan niks gedaan wordenen ik moet maar opzeggen en vervolgens een nieuw pakket aanvragen zodat het dan geregeld is.
Niks oplossing stik maar gewoon.
Een schande is het en niet anders
