Ik heb een Cisco HD DVR 8685. Tot nu toe heb ik hier alleen losse programma's mee opgenomen.
Ik moest een paar weken weg en heb daarom voor het eerst een serieopname van een paar programma's ingesteld.
Toen ik terugkwam bleek dat er alleen programma's van de eerste week opgenomen waren.
Ik heb het als test nogmaals geprobeerd met een dagelijks programma (GTST) met hetzelfde resultaat.
Dat betekent dus dat alleen de programma's die op het moment van programmeren in de programmagids staan opgenomen worden.
Na een week staat bij GTST als volgende datum "nog niet bekend" in de lijst van geplande opnames. Op het moment van programmeren worden alle op dat moment bekende afleveringen, inclusief afleveringnummer, vermeld en deze worden ook allemaal opgenomen. Daarna stopt het.
Pas als je de geplande serieopname verwijdert en opnieuw programmeert krijg je een lijst met "verse" opnames en kun je weer een week vooruit.
Ik heb het forum erop nagezocht maar kwam dit euvel niet tegen in de topics van het laatste jaar.
Daarom vraag ik mij af:
Is dit een exemplarische fout van deze Cisco box, doe ik iets verkeerd, of is dit toch een tekortkoming van alle Cisco boxen (of firmware) en zoek ik niet goed genoeg op dit forum?
Ik moest een paar weken weg en heb daarom voor het eerst een serieopname van een paar programma's ingesteld.
Toen ik terugkwam bleek dat er alleen programma's van de eerste week opgenomen waren.
Ik heb het als test nogmaals geprobeerd met een dagelijks programma (GTST) met hetzelfde resultaat.
Dat betekent dus dat alleen de programma's die op het moment van programmeren in de programmagids staan opgenomen worden.
Na een week staat bij GTST als volgende datum "nog niet bekend" in de lijst van geplande opnames. Op het moment van programmeren worden alle op dat moment bekende afleveringen, inclusief afleveringnummer, vermeld en deze worden ook allemaal opgenomen. Daarna stopt het.
Pas als je de geplande serieopname verwijdert en opnieuw programmeert krijg je een lijst met "verse" opnames en kun je weer een week vooruit.
Ik heb het forum erop nagezocht maar kwam dit euvel niet tegen in de topics van het laatste jaar.
Daarom vraag ik mij af:
Is dit een exemplarische fout van deze Cisco box, doe ik iets verkeerd, of is dit toch een tekortkoming van alle Cisco boxen (of firmware) en zoek ik niet goed genoeg op dit forum?