P
pb1
UPC heeft sinds 30 augustus geen nieuw bericht onder de blauwe knop van kanaal 11 meer geplaatst.
En dat terwijl er op 4 september jl zeer veel kanaalwijzigingen geweest zijn die minimaal daar eenmalig genoemd hadden kunnen worden.
Drie van die nieuwe zenders zijn toen in een nieuwsbrief aangekondigd, maar de rest is "uit de lucht komen vallen" voor de meeste abonnees die niet op Chelloo.nl komen.
Laten we hopen dat de afdeling communicatie de komende weken wel met berichtgeving naar hun klanten komt. Want zo als ze nu hun communicatiemiddelen gebruiken is natuurlijk super slecht.
En dat terwijl er op 4 september jl zeer veel kanaalwijzigingen geweest zijn die minimaal daar eenmalig genoemd hadden kunnen worden.
Drie van die nieuwe zenders zijn toen in een nieuwsbrief aangekondigd, maar de rest is "uit de lucht komen vallen" voor de meeste abonnees die niet op Chelloo.nl komen.
Laten we hopen dat de afdeling communicatie de komende weken wel met berichtgeving naar hun klanten komt. Want zo als ze nu hun communicatiemiddelen gebruiken is natuurlijk super slecht.

.