• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

"Mijn berichten" op kanaal 11

  • Onderwerp starter Onderwerp starter pb1
  • Startdatum Startdatum
P

pb1

UPC heeft sinds 30 augustus geen nieuw bericht onder de blauwe knop van kanaal 11 meer geplaatst.
En dat terwijl er op 4 september jl zeer veel kanaalwijzigingen geweest zijn die minimaal daar eenmalig genoemd hadden kunnen worden.
Drie van die nieuwe zenders zijn toen in een nieuwsbrief aangekondigd, maar de rest is "uit de lucht komen vallen" voor de meeste abonnees die niet op Chelloo.nl komen.
Laten we hopen dat de afdeling communicatie de komende weken wel met berichtgeving naar hun klanten komt. Want zo als ze nu hun communicatiemiddelen gebruiken is natuurlijk super slecht.
 
Och, normaal staat die berichtenbox vol, dat weet jij ook wel.
Maar ja, zoals altijd, 1 keer weer iets 'fout' en het is gelijk dramatisch fout.
 
Op de Horizon is Mijn Berichten helemaal verdwenen.
 
Creative Solution zei:
Och, normaal staat die berichtenbox vol, dat weet jij ook wel.
Maar ja, zoals altijd, 1 keer weer iets 'fout' en het is gelijk dramatisch fout.
Niet dramatisch fout, maar kan beter. En als deze meestal vol staat, dan is dat met reclame voor de On Demand films.
En ik ben nog steeds "blij" met UPC hoor ;)
 
Heb mij verscheidene keren aangemeld voor hun nieuwsbrief. Nog nooit een gehad.
 
Ik zou het wel logisch vinden als upc zijn abonnees per email inlicht over veranderingen, zoals daar zijn de nieuwe zenders. Niet iedere abonnee kent dit fantastische forum .....
 
@Boris,

Of ze zetten gewoon berichten weer op kanaal 11 en op de Horizon box op een apart kanaal in het kort.
 
Ik zag net hier een forum bericht van iemand die verbaasd was zomaar Sat.1 te vinden op zijn tv. Op de (paar) 1000 bezoekers van Chelloo.nl na zulken er weinigen ook weten dat deze zender toegevoegd is. Geen enkele communicatie naar de klant.
 
Terug
Bovenaan