• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mijn account schijnt niet actief te zijn.

S

sector

Mijn chello account heeft nog steeds hetzelfde password als de loginnaam. Het account is dus niet geactiveerd, na diverse malen gebeld te hebben met support moet ik geduld hebben. Het is doorgestuurd naar de beheerders die dit moeten veranderen op de server.

Door dit alles kan ik niet zelf mijn password veranderen en aliassen kiezen via https://provisioning.upc.nl

Heeft iemand een direct lijntje???

Please help!
 
Je kunt nie via provisioning.chello.nl je password wijzigen.

Dit moet je doen via zelf admin:
https://provisioning.upc.nl/servlet_self/broadband?APS_STARTSTORY=UserAdmin&APS_CURRENTSTORY=UserAdmin

Via provisioning.chello.nl kun je alleen maar een nieuw netwerkkaart aanmelden.
 
Daar was ik inmiddels achter. Heb mijn password eindelijk kunnen veranderen, maar ftp'en naar ftp.chello.nl wil nog niet echt lukken?

Duurt dat een tijdje voordat je nieuwe password daar bekend is ofzo?
 
Om te FTP-en naar ftp.chello.nl heb je geen password nodig. Dit kan alleen via een anonymous Account.

Dan gebruik je als username Anonymous en als password je e-mail adres.

Ruimte voor je homepage, waar je dus wel met je eigen gebruikersnaam en pass in moet liggen zit waarschijnlijk op members.ams.chello.nl of op members.chello.nl. Maar dit is afhankelijk van het gebied waar je woont.
 
members1.chello.nl voor mij dus, maar ook dat werkt niet...
:(
 
waarom staat die dan nog steeds op chello.nl als server waar je in gelderland op moet inloggen ???
 
Terug
Bovenaan