• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mijn abo door ziggo per abuis afgesloten

  • Onderwerp starter ruud45Ruud1945
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
R

ruud45Ruud1945

Mijn abo is gisteren door een fout van Ziggo per ongeluk afgesloten, tv, internet, telefoon
Heb gisteren bijna 2 uur gebeld met klantenservice (10 cnt. P m), alle afdelingen doorlopen, veel beloften, maar tot nu toe is er nog niets om de boel weer aan de praat te krijgen, het is een belachelijke zaak natuurlijk en de klantenservice geeft dat ook toe, maar er gebeurttot nutoe nog helemaal niets!! Wieheeft er de oplossing ?
 
Alleen Ziggo heeft de oplossing. Ik neem aan dat ze beloofd hebben het op te lossen ?
 
Heb je van te voren een brief per post ontvangen dat je zal worden afgesloten?
Op afdeling opzeggen wordt wel eens een postcode verkeerd ingevoerd, mede door onduidelijke handschrift, zodat jij dan de pineut ben.
Op afdeling opzeggingen kan men dit nakijken, zelf ook gehad, en men gaf zelfs de naam van opzegger aan mij door.
Een klein foutje in postcode (laatste letter) was het gevolg.
Door op tijd op de ontvangen brief te reageren ben ik toen niet afgesloten.
 
Alleen Ziggo heeft de oplossing. Ik neem aan dat ze beloofd hebben het op te lossen ?[/QUOTE

Ja maar ze kunnen niet aangeven op eelke termijn, mijn punt is dar de fout toegegeven is, maar niet direct wordt opgelost, ondanks hun schuld. Verder kunnen ze ook niet aangeven ohoe lang het nog gaat duren, omdat de klantenservice totaal geen enkele zeggenschap heeft en niets mag beloven.
Alles heeft te maken met de klantenservice, die eigenlijk niets te vertellen heeft.. ze kunnen wel fouten maken maar niet gelijk oplossen en de klant is de pineut..
 
Heb je van te voren een brief per post ontvangen dat je zal worden afgesloten?
Op afdeling opzeggen wordt wel eens een postcode verkeerd ingevoerd, mede door onduidelijke handschrift, zodat jij dan de pineut ben.
Op afdeling opzeggingen kan men dit nakijken, zelf ook gehad, en men gaf zelfs de naam van opzegger aan mij door.
Een klein foutje in postcode (laatste letter) was het gevolg.
Door op tijd op de ontvangen brief te reageren ben ik toen niet afgesloten.

Nee de fout is al toegegeven door de klanten service maar er wordt niets gedaan om het op te lossen!
 
Nee de fout is al toegegeven door de klanten service maar er wordt niets gedaan om het op te lossen!
Heb klantenservice toen ook gebeld, door 1 vinkje bij opzegging weg te halen was opzegging ongedaan gemaakt. Heb een paar dagen later opnieuw gebeld en laten doorverbinden naar afdeling facturering met de vraag of aldaar opzegging was ongedaan gemaakt, met als antwoord: "Ja, uw abbo loopt gewoon door."

In laatste nieuwsbrief heeft Ziggo het ook over het WebCare Team:
[FONT=&quot]"Ziggo vindt goed contact met zijn abonnees heel belangrijk. Vandaar dat we ook te vinden zijn via Facebook en Twitter. Het Webcareteam van Ziggo helpt klanten die op Twitter, Facebook en verschillende fora reageren.[/FONT]"


Neem eens contact op met 1 van deze Team leden, zie https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=22592
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan