• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Microsoft DirectAcces VPN probleem

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ArtsR
  • Startdatum Startdatum
A

ArtsR

Hallo

Ik gebruik DirectAccess (een Windows 7 / Windows 2008 R2 Server functie) om met het netwerk van mijn werkgever te connecteren. Dit lukt niet. Alleen als ik een oude vertrouwde VPN client gebruik krijg ik wel alle rechten.

Is er iemand die ook gebruik maakt van de nieuwe VPN connectiviteit DirectAccess van Windows 7 ?
Wat zijn jullie ervaringen?

Ik wil meer duidelijkheid voordat ik UPC hierover bericht.
 
Terug
Bovenaan