A
ArtsR
Hallo
Ik gebruik DirectAccess (een Windows 7 / Windows 2008 R2 Server functie) om met het netwerk van mijn werkgever te connecteren. Dit lukt niet. Alleen als ik een oude vertrouwde VPN client gebruik krijg ik wel alle rechten.
Is er iemand die ook gebruik maakt van de nieuwe VPN connectiviteit DirectAccess van Windows 7 ?
Wat zijn jullie ervaringen?
Ik wil meer duidelijkheid voordat ik UPC hierover bericht.
Ik gebruik DirectAccess (een Windows 7 / Windows 2008 R2 Server functie) om met het netwerk van mijn werkgever te connecteren. Dit lukt niet. Alleen als ik een oude vertrouwde VPN client gebruik krijg ik wel alle rechten.
Is er iemand die ook gebruik maakt van de nieuwe VPN connectiviteit DirectAccess van Windows 7 ?
Wat zijn jullie ervaringen?
Ik wil meer duidelijkheid voordat ik UPC hierover bericht.