Ik heb wel krom gelegen van het lachen maar eigenlijk is het natuurlijk zeer triest en heel herkenbaar :'(.
Bij mij zowel gisteren en vandaag de box volledig op zwart en moeten herstarten en dat is een gewone box en geen horizon.
Maar deze box krijgt inmiddels de zelfde kuren als de horizon de laatste tijd een guide die niet goed werkt, serie linking zorgt voor vastlopers en niet goed opgenomen progamma's de stekker uit trekken laat geprogrammeerde opnamen spoorloos verdwijnen enzovoort.
Maar volgens Mark Giesbers is er niets aan de hand.
Volgens mij is er geen monteur nodig maar iemand in het management die eindelijk orde op zaken stelt en de beslissingen neemt die moeten worden genomen.
Gewoon goed TV kunnen kijken in HD en op fatsoenlijke wijze kunnen opnemen en het hele TV kijken van de toekomst voorlopig in de ijskast zetten tot het wel goed werkt.
Ik heb inmiddels de overtuiging dat veel klachten wat betreft de horizon en de gewone box dezelfde achtergrond hebben die ligt in structuur van het netwerk en dieper zitten dan de interface.
Ik ben bang dat software updates weinig zullen helpen en dat UPC eerst maar eens moet kijken naar de onderliggende structuur wat betreft netwerk, hardware van de boxen en het benodigde geheugen.