• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mevrouw Roemer ik stuur een monteur

  • Onderwerp starter Onderwerp starter coco
  • Startdatum Startdatum
Berichten
2.019
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
"Kan niet waar zijn".
Uitzending-gemist https://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1307860

1 minuut doorspoelen naar;
1.03 tot 12.47
 
Ik heb wel krom gelegen van het lachen maar eigenlijk is het natuurlijk zeer triest en heel herkenbaar :'(.
Bij mij zowel gisteren en vandaag de box volledig op zwart en moeten herstarten en dat is een gewone box en geen horizon.

Maar deze box krijgt inmiddels de zelfde kuren als de horizon de laatste tijd een guide die niet goed werkt, serie linking zorgt voor vastlopers en niet goed opgenomen progamma's de stekker uit trekken laat geprogrammeerde opnamen spoorloos verdwijnen enzovoort.

Maar volgens Mark Giesbers is er niets aan de hand.

Volgens mij is er geen monteur nodig maar iemand in het management die eindelijk orde op zaken stelt en de beslissingen neemt die moeten worden genomen.

Gewoon goed TV kunnen kijken in HD en op fatsoenlijke wijze kunnen opnemen en het hele TV kijken van de toekomst voorlopig in de ijskast zetten tot het wel goed werkt.

Ik heb inmiddels de overtuiging dat veel klachten wat betreft de horizon en de gewone box dezelfde achtergrond hebben die ligt in structuur van het netwerk en dieper zitten dan de interface.

Ik ben bang dat software updates weinig zullen helpen en dat UPC eerst maar eens moet kijken naar de onderliggende structuur wat betreft netwerk, hardware van de boxen en het benodigde geheugen.
 
Dit is echt lachuuuuh maar wel triest mijn vrouw belde ook met upc en die lul aan de andere kant zei dat ze de stroom van de box moest halen! mijn vrouw is niet technische maar zelfs die snapte dat dan ook telefoon verbinding weg was en zei dat ook tegen die .......... ze moest niet zeuren en gewoon doen wat hij zei ander zou hij de verbinding verbreken!!! nou dat hoefde niet want stroom eraf en juist geen telefoon meer!!
het is jammer dat de HZ box nu weer kuren heeft en steeds van het stoom moet om gek van te worden..
 
Was leuk gister idd bij kanniewaarzijn, maar klopt wel helemaal in dat verhaal, 100x monteur sturen voor niets en dan pas eens een keer naar hun eigen zooi kijken.
 
Zeer leuk gedaan ;D En het klopt ook nog 100%, zo herkenbaar voor velen.
Wat ik ook goed vond was dat ze aangaven waarom het zo fout kan gaan: er wordt telkens een andere monteur gestuurd waardoor ze van elkaar niet weten wat er is gedaan. Uiteraard moet zoiets worden bijgehouden, maar schijnbaar werkt dat niet altijd goed.
 
Weet er alles van en nog kunnen ze het niet oplossen ,Nog regelmatig last van bloks in beeld terwijl alles goed aan gesloten is . Denk dat ik zelf maar eens in het buiten kastje ga snuffelen en mijn volume signaal opvoer . zijn echt 1e klas prutsers ... :-\
 
Ik lach mij helemaal rot om dit filmpje!
Maar alles is hier voor 100% herkenbaar.

Daarom stuurt UPC een vrijdag gewoon weer een ''binnen monteur'' voor de Horizon box.

Moest vooral lachen toen ze zei UP ;)
 
Terug
Bovenaan