M
media1
hallo
met mijn fiberpower 90 haal ik de snelheid niet
ik heb vorige week een paar keer upc gebeld die konden mijn niet verder helpen
tot vandaag toen ik belde kreeg ik een medewerker die zei dat ik een paar dagen in veiligen modus moet opstarten
en dan weer bellen en de snelheid door geven
nu heb ik in veilige modus opgestart en ik haal de snelheid met draad en draadloos iets minder
wat zit er nu verkeerd bij mij of licht het toch bij upc


bart :'(
met mijn fiberpower 90 haal ik de snelheid niet
ik heb vorige week een paar keer upc gebeld die konden mijn niet verder helpen
tot vandaag toen ik belde kreeg ik een medewerker die zei dat ik een paar dagen in veiligen modus moet opstarten
en dan weer bellen en de snelheid door geven
nu heb ik in veilige modus opgestart en ik haal de snelheid met draad en draadloos iets minder
wat zit er nu verkeerd bij mij of licht het toch bij upc



bart :'(
