• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

met mijn fiber power 90 haal ik de snelheid niet

  • Onderwerp starter Onderwerp starter media1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

media1

hallo

met mijn fiberpower 90 haal ik de snelheid niet
ik heb vorige week een paar keer upc gebeld die konden mijn niet verder helpen
tot vandaag toen ik belde kreeg ik een medewerker die zei dat ik een paar dagen in veiligen modus moet opstarten
en dan weer bellen en de snelheid door geven
nu heb ik in veilige modus opgestart en ik haal de snelheid met draad en draadloos iets minder
wat zit er nu verkeerd bij mij of licht het toch bij upc ?????????

bart :'(
 
veilige modus haha .. waarom zouden ze dat nou zeggen -_- wat heeft dat nou met je internetsnelheid te maken,
Je moet meer informatie geven zodat we je kunnen helpen,
zit je op wireless ja of nee ? staat je netwerkkaart op 100mbit ? (adapter configuratie)
 
Zo'n idiote oplossing is het niet. Bij normaal opstarten draaien allerlei extra services mee, antivirus, firewall, etcetera.

Nu hij in veilige modus zonder al deze extra's is opgestart, blijkt hij wel goede snelheden te kunnen halen.

Dus datgene wat jij zo stom vind, heeft al aangetoond dat het een softwarematig probleem is en niet aan de verbinding ligt.

Nu is dus de truc om uit te vinden wat er normaal draait op zijn pc wat er voor zorgt dat hij traag is met internet.
Ik persoonlijk zou als eerste eens benieuwd zijn naar het antivirus programma dat media1 gebruikt. Er zijn al meerdere mensen hier op het forum geweest die door van AV-programma te wisselen betere resultaten hebben gekregen.

Verder vertelt de topicstarter nog helemaal niets over zijn situatie: welk beturingssyteem gebruikt hij, heeft hij al gebruik gemaakt van de FiberPower optimizer, etc.
 
hallo

ik heb heb windows vista op de computer staan
de modem is een cisco 3000
lankabel rechtstreeks van modem naar computer
antivirus is van avg

bart
 
MartCom zei:
Zo'n idiote oplossing is het niet. Bij normaal opstarten draaien allerlei extra services mee, antivirus, firewall, etcetera.

Nu hij in veilige modus zonder al deze extra's is opgestart, blijkt hij wel goede snelheden te kunnen halen.

Dus datgene wat jij zo stom vind, heeft al aangetoond dat het een softwarematig probleem is en niet aan de verbinding ligt.

Nu is dus de truc om uit te vinden wat er normaal draait op zijn pc wat er voor zorgt dat hij traag is met internet.
Ik persoonlijk zou als eerste eens benieuwd zijn naar het antivirus programma dat media1 gebruikt. Er zijn al meerdere mensen hier op het forum geweest die door van AV-programma te wisselen betere resultaten hebben gekregen.

Verder vertelt de topicstarter nog helemaal niets over zijn situatie: welk beturingssyteem gebruikt hij, heeft hij al gebruik gemaakt van de FiberPower optimizer, etc.

fiberpower optimizer is alleen nodig als je met xp werkt.
Media doe eens een speedtest en test het met verschillende servers en zet je antiV eens even uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan