• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

met ewekaserver niet hoger als 10kb snelheid

  • Onderwerp starter Onderwerp starter mootje1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

mootje1

hoi ik heb een abbonement genomen bij eweka alles netjes ingevuld bij altbinz 25 ,heb5 connecties, poort 119,wwwnewsreader1.eweka.nl ,maar de snelheid is pet ,maar 10 kb ,een film van 4,5gb duurt maar liefst 5 dagen geeft hij aan ,draai met een draadloze router sitecom, en heb drie in 1 pakket z1 ik draai op een nieuwe laptop met vista wie weet raad:frons:
 
Ten eerste is moet je geen www voor een newsserver zetten. Gewoon newsreader**.eweka.nl en daarnaast moet je even goed de bevestigingsmail lezen. Volgens mij mag je 4 of 8 connecties hebben. En daarnaast: accountgegevens ingevuld?
Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2_1 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5H11 Safari/525.20
 
sorry ,ik bedoel newsreader1.eweka.nl heb ik erin gezet,en heb 5 coneccties
 
sorry ,ik bedoel newsreader1.eweka.nl heb ik erin gezet,en heb 5 coneccties
Nou, je mag dus 8 connecties, maar of dat zin heeft met Alles in 1 Basis? Max download van 1Mbit hè? Maar goed, dat is niet aan mij om over te oordelen, maar erg geschikt om mee te downloaden is het natuurlijk niet.

Heb je verder de instructies opgevolgd die hier staan?
 
ja ik gebruik al jaren altbinz,maar dit is voor mijn pa zijn laptop,bij mij werkt het prima,dus ik heb alt binz goed ingesteld,dat weet ik zeker,
 
Downloaden Eweka met ALtbinz!!

Heb je de instellingen goed staan. Ik moet zelf af en toe een aantal instellingen corrigeren (na popup om te Donaten). ik moet dan ook bij connection, onder configuratie, (meen ik) de snelheid aanpassen. Deze staat standaard op 55kb. Pas ik die niet aan, heb ik ook maar een zeer lage down speed.
 
ik heb mijn snelheid goed gezet 300 maximum,poort op 119 ,welke andere poort doet het ook.heb eweka gebeld ,daar staat dat ik connectie heb mischien knijpt Ziggo wel af
 
we zijn erachter,ziggo gebeld we hebben 3 in 1 pakket en die heeft een hele lage download ,1 mb of zo ,nu hebben we een hogere mb genomen,300kb was snelheid limiet:pompom:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan