N
nora
Met enige regelmaat (afgelopen 2 weken zo'n vijf keer) vliegt hier -altijd 's avonds- het internet eruit. Heel irritant, helpdesk is al gesloten dus opbellen heeft geen zin. Modem resetten en we het werkt weer. Bel je dan de volgende dag op dan kunnen ze niets constateren, alles werkt goed. Waarom steeds 's avonds? Doet mijn buurman iets raars, komt 't omdat manlief de laptop aanzet, doet UPC iets raars. Ik snap er niets van. En echt, 't is echt waar, ook vanavond weer. Iemand die hier enig licht over kan laten schijnen? Groet, Nora