• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Met enige regelmaat vliegt hier -altijd 's avonds- het internet eruit.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter nora
  • Startdatum Startdatum
N

nora

Met enige regelmaat (afgelopen 2 weken zo'n vijf keer) vliegt hier -altijd 's avonds- het internet eruit. Heel irritant, helpdesk is al gesloten dus opbellen heeft geen zin. Modem resetten en we het werkt weer. Bel je dan de volgende dag op dan kunnen ze niets constateren, alles werkt goed. Waarom steeds 's avonds? Doet mijn buurman iets raars, komt 't omdat manlief de laptop aanzet, doet UPC iets raars. Ik snap er niets van. En echt, 't is echt waar, ook vanavond weer. Iemand die hier enig licht over kan laten schijnen? Groet, Nora
 
Als je het licht wil laten schijnen over alle ellende op dit moment heb je een hele forse lichtbundel nodig. Al enkele weken is het een bende, zowel DTV en internet. Zoals je zelf al aangeeft, veel problemen spelen in de avonduren.
 
Bekent probleem. Heb ik al een tijdje last van. En als ze er nou eens iets aan deden...
 
Terug
Bovenaan