- Berichten
- 2
Op dit moment hebben de meeste die het UPC DTV pack hebben zo'n zilver kastje van Thomson.
Het is lelijk en veelste groot en zelfs in standby modus verbruikt het kastje nog best wat aardig stroom. Zo uit deze tijd. Milieu en besparing is toch ook belangrijk tegenwoordig? Je zit dus ook nog eens met twee afstandsbedieningen. Okay het is mogelijk je UPC afstandsbediening te programeren zodat deze ook werkt op je TV. Maar dan nog is het zeer beperkt en heb ik nog steeds beide afstandsbedieningen nodig.
De meeste fabrikanten van de grote merken voor LCD / Led TV's hebben tegenwoordig al een ingebouwde DVB-C /CI+ tuner. Dat is gewoon revolutionair zou iedereen denken. Lekker makkelijk alles in een apparaat. Het gebruik van een separate HD ontvanger met afstandsbediening is dankzij het lanceren van de CI+ (Common Interface Plus) overbodig geworden. Ideaal! Toch?
Wanneer gaat UPC Nederland ook eens over?? Ga mee met de tijd. Ziggo en Caiway zijn al een tijdje over. Of heeft UPC nog een voorraadje van deze lelijke media boxen op voorraad en pas als deze op zijn gaan jullie over??
Het is lelijk en veelste groot en zelfs in standby modus verbruikt het kastje nog best wat aardig stroom. Zo uit deze tijd. Milieu en besparing is toch ook belangrijk tegenwoordig? Je zit dus ook nog eens met twee afstandsbedieningen. Okay het is mogelijk je UPC afstandsbediening te programeren zodat deze ook werkt op je TV. Maar dan nog is het zeer beperkt en heb ik nog steeds beide afstandsbedieningen nodig.
De meeste fabrikanten van de grote merken voor LCD / Led TV's hebben tegenwoordig al een ingebouwde DVB-C /CI+ tuner. Dat is gewoon revolutionair zou iedereen denken. Lekker makkelijk alles in een apparaat. Het gebruik van een separate HD ontvanger met afstandsbediening is dankzij het lanceren van de CI+ (Common Interface Plus) overbodig geworden. Ideaal! Toch?
Wanneer gaat UPC Nederland ook eens over?? Ga mee met de tijd. Ziggo en Caiway zijn al een tijdje over. Of heeft UPC nog een voorraadje van deze lelijke media boxen op voorraad en pas als deze op zijn gaan jullie over??

