• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Met DVR teletekst opnemen

Berichten
1.384
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik kom er net achter dat bij alle opnames met de DVR ook het teletekst signaal van dat moment/kanaal wordt opgenomen. Erg leuk! Ik dacht altijd dat het niet mogelijk was om teletekst op te nemen.
 
Het jij teletekst op je DVR? Hebben het over de UPC DVR?
 
Ja, klopt. Zelf vind ik het erg fijn bij bbc opnames. Lekker op een later tijdstip kijken en toch de engelse subs. :-)
 
...nou, ik heb überhaupt geen teletekst functionaliteit op mn UPC DVR :o
 
Jesus zei:
...nou, ik heb überhaupt geen teletekst functionaliteit op mn UPC DVR :o

Ik bedoel dat wanneer je een opgenomen programma later bekijkt je dmv de teletekstknop op je afstandsbediening van je tv je de teletekst van het betreffende kanaal kunt bekijken van het moment dat je het programma op hebt genomen.
 
Erg handig, ik zal eens kijken of het met een externe harddisc ook werkt.
 
als het goeed is moet dat gewoon werken, want teletekst word mee gezonden in de berborgen beeldlijnen had ik begrepen, en die worden wss gewoon opgenomen:)
 
tales zei:
als het goeed is moet dat gewoon werken, want teletekst word mee gezonden in de berborgen beeldlijnen had ik begrepen, en die worden wss gewoon opgenomen:)

Klopt helemaal,

Op de harde schijf van mijn satelliettuner wordt ook gewoon de teletekst mee opgenomen. Handig om te weten wat voor weer het 7 maanden geleden was ;D.

Groeten, Alfons
 
Terug
Bovenaan