Alweer enige tijd heb ik telefonie van UPC en ik moet zeggen dat ik er (buiten dit probleem) zeer tevreden over ben. Vandaag gebeurt er iets merkwaardigs. Ik kan met mijn mobiel niet meer naar mijn huis bellen. Zelf ben ik de beroerdste niet om eerst zelf uit te zoeken wat er mis kan zijn. Alles gereset. En nog steeds niets. Als ik met mijn mobiel (T-Mobile abo) bel naar mijn huisnummer dan hoor ik een korte piep (voicemailachtig) en dan verbreekt de verbinding. Op dat moment zie ik op mij huistelefoon "inkomende sms"
. Wanneer ik met mijn huistelefoon naar m'n mobiel bel dan hoor ik een dubbele overgangstoon. Verder kan ik met m'n mobiel naar alle UPC nummers bellen (getest) en kan mijn huisnummer gebeld worden door alle nummers. Het probleem is alleen mijn mobiel in combinatie met mijn huisnummer.
Het moet niet gekker worden... Misschien ligt het aan m'n mobiele provider, misschien aan UPC ik heb geen idee.
. Wanneer ik met mijn huistelefoon naar m'n mobiel bel dan hoor ik een dubbele overgangstoon. Verder kan ik met m'n mobiel naar alle UPC nummers bellen (getest) en kan mijn huisnummer gebeld worden door alle nummers. Het probleem is alleen mijn mobiel in combinatie met mijn huisnummer.Het moet niet gekker worden... Misschien ligt het aan m'n mobiele provider, misschien aan UPC ik heb geen idee.
