T
Tjarko
Hallo ben nieuw op het forum en heb de volgende vraag:We hebben geen geluid bij de Duitse zenders heb toen dolby digitaal uit gezet maar kreeg toen het menu niet meer weg stekker er uit was het menu weg maar nog steeds geen geluid.De vraag gaat hij terug naar de oude instellingen als je stekker er uit trekt?Hoe los ik dat op.
Mijn dank zal groot zijn Tjarko.
Mijn dank zal groot zijn Tjarko.