F
FraMon
Hallo,
Ik probeer via Menu -> Instellingen -> Beveiligingen -> Menu Instellingen Blokkeren op JA te zetten.
Als ik dit op Ja zet en dan Terug klik en er weer in ga dan staat deze weer op nee. Iemand een idee hoe dit kan?
Ik probeer via Menu -> Instellingen -> Beveiligingen -> Menu Instellingen Blokkeren op JA te zetten.
Als ik dit op Ja zet en dan Terug klik en er weer in ga dan staat deze weer op nee. Iemand een idee hoe dit kan?