• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Menu Horizon

  • Onderwerp starter Onderwerp starter karl75
  • Startdatum Startdatum
K

karl75

Weet iemand wat in het opname menu
Maak serie opname betekend ?
Bedankt vast
 
hoi,

als je hier ja doet , dan neemt hij niet die ene aflevering op , maar alle afleveringen van die serie.
je hoeft dus maar 1 keer de opname erin te zetten om alle afleveringen van het programma op te nemen
 
maar let op, hij neemt ook alle herhalingen op.
dus dat kan per zender verschillen of je dat wilt of niet.
je kan bij voorkeuren ook instellen dat serie-opnames alleen series van dezelfde zender opneemt waar je het in eerste instantie op instelt. daarmee voorkom je dat iets wat op meerdere zenders wordt uitgezonden allemaal wordt opgenomen.
 
Als de TV Gids voorzien is van goede informatie (correct seizoen en aflevering), dan worden de herhalingen niet opgenomen!
Maar (!)... stel je kijkt de nieuwste aflevering, verwijdert deze en er komt een paar dagen later een herhaling van diezelfde aflevering, dan wordt deze wel opgenomen. Gisteravond ook. 'Onder de radar' werd niet opgenomen. Bleek het een herhaling van de dag ervoor te zijn en die was wel keurig opgenomen.
 
Creative Solution zei:
Maar (!)... stel je kijkt de nieuwste aflevering, verwijdert deze en er komt een paar dagen later een herhaling van diezelfde aflevering, dan wordt deze wel opgenomen.
dat probleem heb ik bij comedy-central, en om te voorkomen dat ze herhalingen opnemen moet je dus een bekeken opname laten staan, maar dat is natuurlijk niet erg handig...
 
Terug
Bovenaan