D
dirk212
zoals ik al zei als ik iemand bel of gebeld word dan zijn ze zeer slecht te verstaan
:twisted:
en heb het al vaak meegemaakt dat als ik bel of gebeld word
word opeens de verbinding verbroken :x :evil: :x :evil: :x :evil:
ook al aantal keer kent hij het nummer niet terwijl ik zeker weet dat ik het goede nummer intyp
hebben meerdere problemen hiermee :?: :?:
:twisted:
en heb het al vaak meegemaakt dat als ik bel of gebeld word
word opeens de verbinding verbroken :x :evil: :x :evil: :x :evil:
ook al aantal keer kent hij het nummer niet terwijl ik zeker weet dat ik het goede nummer intyp
hebben meerdere problemen hiermee :?: :?: