• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

mensen zijn niet te verstaan en verbinding word verbroken

  • Onderwerp starter Onderwerp starter dirk212
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

dirk212

zoals ik al zei als ik iemand bel of gebeld word dan zijn ze zeer slecht te verstaan :( :twisted: :(
en heb het al vaak meegemaakt dat als ik bel of gebeld word
word opeens de verbinding verbroken :x :evil: :x :evil: :x :evil:
ook al aantal keer kent hij het nummer niet terwijl ik zeker weet dat ik het goede nummer intyp :( :( :(
hebben meerdere problemen hiermee :?: :?:
 
Hmz, ik was nog van plan MK telefonie te gaan nemen. Even mee wachten dan maar.
 
telefoon

Snooby zei:
Hmz, ik was nog van plan MK telefonie te gaan nemen. Even mee wachten dan maar.



zou ik zeker doen als het beter is horen jullie het
 
Ik heb nog geen last gehad van verbindingen die verbroken worden. En ik heb vandaag toch bijna een uur een helpdesk man aan de lijn gehad....

Maar dat de mensen lecht te verstaan zijn is zeker weten waar....

Ik hoop dat dat probleem vrijdag verholpen is....

Thomas
 
Re: mensen zijn niet te verstaan en verbinding word verbroke

dirk212 zei:
en heb het al vaak meegemaakt dat als ik bel of gebeld word
word opeens de verbinding verbroken :x :evil: :x :evil: :x :evil:

Gebeurde mij vanmiddag ook twee keer, terwijl ik toch echt met de KPN bel. Dit is dus m.i. niet direct af te schuiven op Multikabel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan