ArsLP
Forum Gebruiker
- Berichten
- 291
Vanmorgen kreeg ik deze mail toegestuurd van zogenaamd Ziggo, helaas stuurden ze het naar mijn verkeerde mailadres.
Onderwerp van de email is: De betaling van uw laatste Ziggo factuur is onjuist verwerkt
De rest van de mail ziet er zo uit: Geachte klant,
Het is ons niet gelukt de betaling van uw laatste factuur te verwerken. Uw factuurgegevens zijn onvolledig dan wel verouderd.
De afsluiting van uw account staat gepland op 6 Januari 2015.
Om onverstoord gebruik te blijven maken van onze diensten vragen wij u, uw factuurgegevens bij te werken.
Klik hier om uw factuurgegevens direct bij te werken.
Met vriendelijke groet,
Erica Blom-Groenink
Directeur Klantenservice
Wanneer je op de link drukt krijg je dit te lezen: https://www.zijjgo.com/ziggo1/eu.php?id enz, enz, enz....
Zoals je ziet staat er geen ''Ziggo'' maar ''zijjgo''
Trap er dus niet in.!!!!!!!!! U bent gewaarschuwd.
Onderwerp van de email is: De betaling van uw laatste Ziggo factuur is onjuist verwerkt
De rest van de mail ziet er zo uit: Geachte klant,
Het is ons niet gelukt de betaling van uw laatste factuur te verwerken. Uw factuurgegevens zijn onvolledig dan wel verouderd.
De afsluiting van uw account staat gepland op 6 Januari 2015.
Om onverstoord gebruik te blijven maken van onze diensten vragen wij u, uw factuurgegevens bij te werken.
Klik hier om uw factuurgegevens direct bij te werken.
Met vriendelijke groet,
Erica Blom-Groenink
Directeur Klantenservice
Wanneer je op de link drukt krijg je dit te lezen: https://www.zijjgo.com/ziggo1/eu.php?id enz, enz, enz....
Zoals je ziet staat er geen ''Ziggo'' maar ''zijjgo''
Trap er dus niet in.!!!!!!!!! U bent gewaarschuwd.