Mensen met een COM21 modem afgesloten ?

C

crywolf

Regio Rotterdam:

Sinds afgelopen vrijdag is er of een storing of Chello heeft hun oude netwerk, waar gebruik gemaakt werd van Com21 afgesloten. (overigens zonder waarschuwing!)

Wie weet er meer?
Bellen met Chello levert niets op dan wordt er alleen maar gezegd dat ze COm21 niet meer ondersteunen en dus niet op vragen in gaan!

Waarom dan nog geen nieuw modem?
Wij zijn als pioniers in 1999 met Chello begonnen, op dat moment was dat de enige aanbieder van breedband internet. Een aantal stichting in Rotterdam wilden breedband internet.
(waarvan wij 3 vestigingen). Chello deed toen nog niet moeilijk dat het eigenlijk geen particulier gebruik was. Het wisselen van de modems is een aantal keren mislukt omdat de heren het vertikken tijdens werkuren langs te komen.


Crywolf
 
Je geeft eigenlijk zelf het antwoord al.
UPC / chello heeft de modem al lang om willen ruilen, zodat je nu op het eurodocsis platform zou zitten en gewoon internetverbinding zou hebben.

UPC / chello ruilt de com21 modems om en als ze daar mee klaar zijn schakelen ze het com21 netwerk uit. Dit doen ze overal zo. Als jij niet mee werkt aan die omruil actie dan zit je op een gegeven moment zonder internet.

Contact opnemen met UPC / chello en zorgen dat je alsnog een nieuw modem krijgt.
 
Dan nog vind ik dat ze dat duidelijk door de telefoon kunnen zeggen, Ik geef verdorie zelf aan wat mijn vermoedens zijn. Dan wordt daarop gereageerd dat com 21 niet meer ondersteunen, en daarom niets zeggen. Op z'n minst had Chello kunnen zeggen dat je zo snel mogelijk het modem moet omwissellen. Nu blijft het gissen wat eraan te hand is.

Overigens vind ik een waarschuwing ook wel opz'n plaats.
Wat kost een mailtje nu?

Crywolf
 
Wat de houding van de chello helpdesk medewerkers betreft kunnen wij kort zijn. Sommige (vele ?) daarvan zijn niet klantvriendelijk en doen geen moeite je te helpen.
Als je nog eens belt krijg je waarschijnlijk iemand anders aan de lijn en kun je daar wel duidelijkheid en iets geregeld krijgen.

Een waarschuwings emailtje zou op zijn plaats kunnen zijn, maar zo werkt chello nu eenmaal niet.
Communicatie richting klant is ook zo'n slecht punt van ze.
 
Inmiddels heb ik nog meer mensen in Rotterdam gevonden met hetzelfde probleem.
Reactie van de helpdesk is zeer verschillend.

Er is in iedergeval niemand van Chello die aangeeft dat het "oude netwerk" is afgesloten.
Dit is wel het voornemen in de toekomst.
Bij een vriend met hetzelfd probleem komt vrijdag a.s. een monteur.


Crywolf
 
Inmiddels, weer eens zelf gebeld.
Nu iemand aan de lijn gehad die zeker wist dat het aan het modem lag.

Ze sluiten dus zonder pardon en zonder waarschuwing iedereen af!

Belachelijk!

Maandag komen ze een nieuw modem brengen


Crywolf
 
Stelletje kloottzakken !!!!

Niet geweest dus he!!

Gbeld met de helpdesk: ja ze vinden het ook rot, ze komen nu morgen langs!

Sukkels !!
 
crywolf zei:
Stelletje kloottzakken !!!!

Niet geweest dus he!!

Gbeld met de helpdesk: ja ze vinden het ook rot, ze komen nu morgen langs!

Sukkels !!

Troost je maar, mijn com21 werkt nog steeds ook ook REO.
 
Inmiddels iz Chello geweest , nieuw modem geplaatst.
En ja hoor het werkt.
Krijg altghans de provisioning pagina

Weer wat nieuws in bij zijn van de monteur:
Oude account werkt niet, staat nog op com 21.

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRR >:(
Monteur belt de helpdesk om een nieuw account aan te maken, dat krijg ik morgen!

Om gek van te worden!!!
 
Terug
Bovenaan