• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

members server.....

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Chello user when possible
  • Startdatum Startdatum
C

Chello user when possible

25 september 2002
Vanaf 22:00 (27 september) tot 14:00 (28 september) zal de member-server voor Amsterdam en Rotterdam (members.ams.chello.nl en members.rott.chello.nl) overgezet worden op de centrale member-server (members.chello.nl). Tijdens deze werkzaamheden is het niet mogelijk om uw persoonlijke homepage van nieuwe informatie te voorzien.

Het ligt er weer eens volledig uit.
2 dagen (en dat worden er meer) geen upload.

Sterker nog, zoals we mogen verwachten ligt de gehele members server er nu uit en kan er zelfs geen site bekeken worden.

Applaus voor Chello, again.
 
Onderhoud hoort erbij. En het was hard nodig, al dat geklooi met members die niet op de members server konden komen enzow.


Het is gewoon ingecalculeert dat de werkzaamheden tot 14:00 Vandaag zouden duren. Dan maar ff geen upload.
 
Ik ben benieuwd wat er nu gebeurt met mijn twee webspace-accounts ipv 1 die ik heb na een fout van upc. ;D
 
zelfs 17:20 halen ze niet... maarja wat denk je nou van Chello en UPC, allemaal -censuur-
 
Euhmm ff denken dat zal wel weer dinsdag worden
En dan staat er woensdag op de site
https://subscriber.chello.nl/support/status.html

Door een storing is het hele weekend voor alle klanten in alle regio's voor een te lange periode niet mogelijk geweest om toegang tot de members server te krijgen, ook het bekijken van de site was niet mogelijk. De overgang naar een nieuwe member-server is zoals verwacht mislukt en om 14:00 zijn we naar huis gegaan, lekker weekend vieren.
Maandag zijn we opnieuw begonnen, met een nieuwe groep personen, deze wisten helaas van niets. Vandaar ...

Beunhazen..
 
Homepage benaderen werkt om 20:00/28 september 2002, dus nu nog niet!!! Heeft UPC/Chello wel de juiste deskundige op dat gebied in huis??? Ik begin er sterk aan te twijfelen. Het zal niet de eerste keer zijn dat er vermeld wordt dat werkzaamheden tot 14:00 uur duren. Waarschijnlijk gaan de technicus nu gewoon weekend vieren? terwijl ze een 7 daagse 24 uurs service hebben (aldus hun reclamespots en folders). Tijd om ze terug te fluiten!!! Schandalig ik betaal mijn rekening in iedergeval na 'elke' 24 uur niet volledig! Je homepage met 10mb is nl. een onderdeel van je contract die ze in het volledige Chello-pakket aanbieden (zie reclamemateriaal Chello), dus mag iedereen er uiteraard een deel van vergoed krijgen! (Dit volgens het recht; reclamecode.)

ps. Overigens "members.chello.nl" sites zijn wel te bekijken met: proxy.arnhem.chello.nl, maar uploaden is helaas niet mogelijk tot op heden.
 
Er is nog steeds geen verbinding met de webserver 213.46.226.40
Deze ligt er al vanaf 27 september 22.00 uur uit.
Het is nu 29 september 0:30 en het is nog steeds niet mogelijk je
webruimte van 10mb up te loaden via ftp!!!

By the way...Chello garandeerd WEL dat hun storingen binnen 24 uur zijn opgelost! Daaronder valt ook de toegekende webruimte van 10mb. Er wordt mee geadverteerd om de cliënt te binden met Chello!!! Dit wil dus duidelijk zeggen dat de webruimte van 10mb niet zomaar bijkomstige service is..., maar dit zit DUIDELIJK IN het pakket, waarvoor je €47,95 maandelijk betaald! Dus Chello zal met een tegemoetkoming moeten komen!!!
 
Dan zou ik toch maar es de helpdesk gaan bellen.
Ik zat eerst op members.ams.chello.nl, en nu op members.chello.nl. (213.46.226.40)
Kan gewoon uploaden!
 
Terug
Bovenaan