• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

members.chello.nl/..... account verwijderen.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter DIckydick
  • Startdatum Startdatum
D

DIckydick

We komen nog steeds een website met gedateerde gegevens over ons tegen. Deze site hebben we 12 jaar geleden aangemaakt. We wonen al 10 jaar in belgie en hebben na het beeindigen van ons cello contract de website overgeheveld naar mijndomein.nl
Kan de website members.chello.nl/b.schmitz3 met alles er onder off-line gehaald worden. Klanten krijgen via google nog steeds ons reeds lang vervallen telefoon nummer te zien.
Met vriendelijke groet

Dick
Office manager www.praktijkdetoekomst.nl (zoals je kunt zien dezelfde website maar dan correct)


Mod edit:
Typo aangepast i.v.m. duidelijkheid.
 
Wij zijn een onafhankelijk forum en kunnen geen websites van chello.nl offline halen.

Chello is UPC geworden en is nu Ziggo
Neem daarom contact op met Ziggo.nl.
 
Hmm... Ik heb vanmiddag (na 7 keer doorverbonden te zijn) een technisch medewerker van Ziggo aan de telefoon gehad waar ik mijn probleem mee besproken heb. Hij heeft mij geadviseerd het HIER te posten. Dus.....
Laat ik het anders vragen : Kan iemand mij misschien vertellen waar ik zou moeten zijn om die oude foute website off-line te krijgen? Thnx
 
Heb je de gegevens** van je oude chello account nog. In dat geval kan jij, of een van je kennissen met een Ziggo account de zaak offline halen.
** uw e-mail wachtwoord van b.schmitz3

Heb je dat niet kan toch echt alleen Ziggo de zaak offline halen.
Ziggo is de enige die toegang heeft tot alles wat op hun servers staat, maar er moet eerst gecontroleerd worden of die website echt van jou was.
Zo'n oude gegevens in de administratie zoeken na zoveel fusies is niet makkelijk. Misschien zelfs wel onmogelijk.
Dat kost tijd (geld) en Ziggo zal er daarom weinig zin in hebben.
 
Thnx
Ga morgen terug contact opnemen met Ziggo.
Nee password van 12 jaar geleden wordt lastig.
Maar die foute site kost ons klanten.
Bedankt voor jullie hulp, Dick
 
Ik reageer ook nog even op deze oude topic... :) maar ik had zelfde probleem... since 1989 al bij de clan Chello... UPC... Ziggo... en idd ook mijn website ineens weg.. paar maand terug gebeld met Ziggo... en kreeg te horen dat het niet meer geleverd werd bij Ziggo leden een eigen webspace... ( dus als je je wachtwoord weet ZIGGO vragen voor activeren van je eigen webspace die je had )
maar omdat ik hem nog gebruikte en ook de FTP nog wel werkte tot paar maanden terug... kreeg ik het weer terug... ( dat was zo rond 2016 /2017 ) en hij doet het nog steeds ( 19-11-2017 ) hier de 404 pagina.. > https://members.chello.nl/h.bron/
 
Terug
Bovenaan