melding

Status
Niet open voor verdere reacties.

kattekopje

Forum Gebruiker
Berichten
1
krijg bij film 1 serie bij uitzending gemist regelmatig de melding "probeer het later nog eens"

raar en vervelend bij iets wat als on demand staat,
is hier wat aan te doen?

grt paul
 

Scorpion34

Forum Gebruiker
Berichten
21
Ik krijg ook steeds vaker de melding "probeer het later nog eens" en niet alleen bij Film1:sad:
 

anoniem

Cable Expert
Berichten
4.089
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik krijg ook steeds vaker de melding "probeer het later nog eens" en niet alleen bij Film1:sad:

wil je het service area nummer dat je kunt vinden via het menu en het itv-xx error nummer even melden als je deze foutmelding krijgt ?
 

Scorpion34

Forum Gebruiker
Berichten
21
wil je het service area nummer dat je kunt vinden via het menu en het itv-xx error nummer even melden als je deze foutmelding krijgt ?

Mijn netwerk id is 1111 en frequentie 356000
Serving area: 72813726

Hij geeft alleen geen error nummer weer. De melding "fout, afspelen is niet gelukt, probeer het later nog eens"
 
Laatst bewerkt door een moderator:

d33f

Forum Gebruiker
Berichten
24
Hier ook al dagen problemen met ITV, eerst kreeg ik deze foutmelding: "Session torn down by the reason (62)" bij bijna elk ITV item wat ik wilde afspelen. Hierna heb ik de ontvanger van de stroom afgehaald, en heb ik de ontvanger teruggezet naar de fabrieksinstellingen.

Nu lijkt hij wel te willen afspelen maar blijft het beeld zwart, terwijl de seekbar wel doorloopt.

Hier gaat het om regio 045(Zuid-Limburg).
Serving area: 72813656
 

Maarten001

Forum Gebruiker
Berichten
17
Ook reeds telefonisch doorgegeven aan Ziggo:

Mijn netwerk id is 1111 en frequentie 356000
Serving area: 72813726

De melding "fout, afspelen is niet gelukt, probeer het later nog eens"
 

TVdigitaal

Forum Gebruiker
Berichten
1.048
Verzoek om info / ITV probleem zuid limburg opgelost 2 jan 2012

Ook reeds telefonisch doorgegeven aan Ziggo:

Mijn netwerk id is 1111 en frequentie 356000
Serving area: 72813726

De melding "fout, afspelen is niet gelukt, probeer het later nog eens"

Hallo Maarten,

De problemen met interactieve televisie in Zuid Limburg waar enkele gebruikers last van hadden en hier ook gemeld op het forum moeten sinds gisteren zijn opgelost.

Heb je de problemen nu nog?

Zo ja, heb je wat meer informatie voor ons, zodat we je probleem kunnen onderzoeken.

-Wat is je woonplaats?
We zien Geleen hier op het forum staan maar het serving area is van Maastricht, vandaar de vraag. Ook het verzoek om het Serving area nogmaals te controlleren.

- Wat zijn de firmware versie en smartguide versie?
Bij een Cisco te controlleren : Instellingen -> Info

-Wat is het ipadres van de STB? (staat bij status interactieve TV, waar je ook het serving area vind).

- Heb je de foutmelding bij alle interactieve aanvragen of bij enkele programma's of trailers?

- Doen alle digitale televisie kanalen het zonder problemen of heb je ook enkele kanalen met ontvangst problemen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Maarten001

Forum Gebruiker
Berichten
17
Hallo,

Mijn Serving area: 72813556

Staat in mijn eerste mail goed maar in dit topic inderdaad fout.

Ik zal zodadelijk thuis controleren of hij het weer doet en zo niet zal ik nog even reageren.

Bedankt voor je reactie,

Maarten
 

TVdigitaal

Forum Gebruiker
Berichten
1.048
Hallo,

Mijn Serving area: 72813556

Staat in mijn eerste mail goed maar in dit topic inderdaad fout.

Ik zal zodadelijk thuis controleren of hij het weer doet en zo niet zal ik nog even reageren.

Bedankt voor je reactie,

Maarten

Graag ook een reactie als het wel werkt, dan weten wij het ook 100% zeker. Op afstand lijkt alles goed en het laatst genoemde serving area is er inderdaad 1 uit Geleen en we zien daar van andere gebruikers content/streams lopen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Maarten001

Forum Gebruiker
Berichten
17
Hallo,

Zojuist getest en het werkt inderdaad weer.
Heb diverse opties getest:
- Film 1
- Film 1 series (kleine hik aan het begin maar later werkte alles)
- Trailers
- TV Extra

Hij lijkt dus weer in orde te zijn.

Bedankt voor de medewerking,

Maarten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan