Melding "telef nr niet in gebruik"

Status
Niet open voor verdere reacties.

erikvdd

Forum Gebruiker
Berichten
2
Pas verhuisd naar nieuwe woning, en zelfde all in one pakket gehouden.
Alles overnieuw aangesloten. Alles werkt echter wanneer we naar ons nummer bellen (vanuit mobiel of andere locatie) krijgen we vaak de melding: "dit nummer is niet in gebruik". Vaak na enkele keren bellen lukt het plots wel. Daarna weer niet. We hebben vanuit verschillende locaties gebeld, overal zelfde probleem. herkent iemand dit probleem en (nog beter) weet iemand een oplossing.
 

xarnox

Forum Gebruiker
Berichten
543
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Pas verhuisd naar nieuwe woning, en zelfde all in one pakket gehouden.
Alles overnieuw aangesloten. Alles werkt echter wanneer we naar ons nummer bellen (vanuit mobiel of andere locatie) krijgen we vaak de melding: "dit nummer is niet in gebruik". Vaak na enkele keren bellen lukt het plots wel. Daarna weer niet. We hebben vanuit verschillende locaties gebeld, overal zelfde probleem. herkent iemand dit probleem en (nog beter) weet iemand een oplossing.

Heeft Ziggo je telefoon al omgeschakeld / aangemeld op nieuwe adres???
Gr.Arno
 
Topicstarter
Topicstarter
E

erikvdd

Forum Gebruiker
Berichten
2
ja ze hebben alles doorgezet, en alles leek te werken tot ik er achter kwam dat we ongeveer de helft van de tijd telefonisch niet bereikbaar waren met bovengenoemde melding (voor de bellers)
 

xarnox

Forum Gebruiker
Berichten
543
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
ja ze hebben alles doorgezet, en alles leek te werken tot ik er achter kwam dat we ongeveer de helft van de tijd telefonisch niet bereikbaar waren met bovengenoemde melding (voor de bellers)

Ik zou Ziggo helpdesk weer bellen met de vraag wat ze dachten wanneer ze deze klacht gaan oplossen.
Verder kan ik je hier niet bij behulpzaam zijn.
Succes.
Ps. laat even weten als het opgelost is en hoe.
Gr.Arno
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan