• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

melding: gecodeerd programma

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

roelbiglaar

Als ik de Panasonic tv aanzet komt er eerst de melding "'gecodeerd programma"' in beeld.
Dit is sinds de samenwerking met UPC.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Vr. groet
Roel Biglaar
 
Op mijn Samsung met CI+ heb ik dat altijd de eerste paar seconden na het aanzetten.
Ook toen Ziggo nog niet was overgenomen door UPC.
 
Heb ik ook met mijn Samsung met CI+ V1.3 en is sinds de omzetting naar de UPC streams.
Groetjes Frank
 
Onze TV's hier geven de melding ook enkele seconden. Maar ik ervaar dit niet als hinderlijk.
Dit was ook al zo voor de overgang met UPC.
Het is toen even niet geweest omdat de zenders tijdelijk ongecodeerd waren.

Zet voor je je TV uit zet de TV terug op een ongecodeerd kanaal (bijvoorbeeld NPO 1 HD) en je zal de melding niet krijgen.

Denk dat UPC/Ziggo daar ook niks aan kan doen, tenzij ze de codering uit zetten natuurlijk.
 
Als ik de Panasonic tv aanzet komt er eerst de melding "'gecodeerd programma"' in beeld.
Dit is sinds de samenwerking met UPC.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Vr. groet
Roel Biglaar

Typisch dat het voorheen deze melding niet kreeg. Dit probleem heeft volgens mij niets te maken met de fusie of netwerk harmonisatie. Heb je de tv al een keer terug gezet naar fabrieksinstellingen ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan