melding: gecodeerd programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

roelbiglaar

Forum Gebruiker
Berichten
1
Als ik de Panasonic tv aanzet komt er eerst de melding "'gecodeerd programma"' in beeld.
Dit is sinds de samenwerking met UPC.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Vr. groet
Roel Biglaar
 

TheGrouch

Forum Gebruiker
Berichten
4.935
Internet
  1. T-Mobile
Digitale TV
  1. Ziggo
Op mijn Samsung met CI+ heb ik dat altijd de eerste paar seconden na het aanzetten.
Ook toen Ziggo nog niet was overgenomen door UPC.
 

Belmij

Forum Gebruiker
Berichten
200
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Heb ik ook met mijn Samsung met CI+ V1.3 en is sinds de omzetting naar de UPC streams.
Groetjes Frank
 

JoshT1302

Forum Gebruiker
Berichten
359
Digitale TV
  1. Ziggo
Onze TV's hier geven de melding ook enkele seconden. Maar ik ervaar dit niet als hinderlijk.
Dit was ook al zo voor de overgang met UPC.
Het is toen even niet geweest omdat de zenders tijdelijk ongecodeerd waren.

Zet voor je je TV uit zet de TV terug op een ongecodeerd kanaal (bijvoorbeeld NPO 1 HD) en je zal de melding niet krijgen.

Denk dat UPC/Ziggo daar ook niks aan kan doen, tenzij ze de codering uit zetten natuurlijk.
 

pietjepaniek

Forum Gebruiker
Berichten
4
Als ik de Panasonic tv aanzet komt er eerst de melding "'gecodeerd programma"' in beeld.
Dit is sinds de samenwerking met UPC.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Vr. groet
Roel Biglaar

Typisch dat het voorheen deze melding niet kreeg. Dit probleem heeft volgens mij niets te maken met de fusie of netwerk harmonisatie. Heb je de tv al een keer terug gezet naar fabrieksinstellingen ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan