Melding: "dit nummer is niet in gebruik"

Akoni

Forum Gebruiker
Berichten
3.308
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Sinds vandaag kan ik niet mijn voicemail bereiken, ik toets 1233 en hoor "dit nummer is niet in gebruik"
Helpdesk zegt alleen dit is niet bij ons bekend.
Ook als ik mezelf mobiel bel, dan hoor ik dezelfde melding.
telefoon gereset maar geen resultaat.
Meer mensen hier last van?
 

de vrije fries

Forum Gebruiker
Berichten
104
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
heb en contact formulier in gevuld met melding van deze storing.
werd binnen een minuut terug gebeld.

volgens de medewerker was ik de eerste die dit melde
en een mogelijke oplossing was het uit en weer aanzetten van voicemail

tevens zou hij het verder onderzoeken en er is een interne melding van gemaakt
 
Topicstarter
Topicstarter
Akoni

Akoni

Forum Gebruiker
Berichten
3.308
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
@ de vrije Fries: ook ik heb het contact formulier ingevuld en had een snelle reply.
Zij was het systeem ingedoken en zag dat het probleem bij Ziggo ligt en er is helaas nog geen oplos tijd bekend.
Wel is het doorgezet naar de impact afdeling.
Krijg zojuist de mededeling dat het een storing is op grote schaal en dat deze meestal snel zijn opgelost
 

marfi

Forum Gebruiker
Berichten
43
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Sinds gisteren kan ik niet mijn voicemailbox bereiken, ik toets 1233 en hoor "dit nummer is niet in gebruik"
Vandaag bel ik mijn nummer vanaf een andere locatie en is mijn voicemail niet ingeschakeld.
Zal morgen een contact formulier invullen als er nog een storing met de voicemail is.
 
Topicstarter
Topicstarter
Akoni

Akoni

Forum Gebruiker
Berichten
3.308
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ook hier sinds gisteren geen probleem meer. :)
 
Bovenaan