Melding dat een invoegtoepassing niet uitgevoerd kan worden

  • Onderwerp starter Onderwerp starter loosoft
  • Startdatum Startdatum
L

loosoft

Ik krijg sinds een paar dagen ineens (af en toe) de volgende melding boven in beeld bij IE8:

Kan een van de invoegtoepassingen van deze website niet uitvoeren. Controleer de beveiligingsinstellingen in Internetopties op mogelijke conflicten.

Dit gebeurt ook (af en toe) als ik naar andere topics ga.
Wat is er veranderd en wat zou ik dan aan moeten passen bij de beveiligingsinstellingen?
 

Bijlagen

  • chelloo.jpg
    chelloo.jpg
    74 KB · Weergaven: 138
Ik denk dat ik 't heb gevonden waar het aan lag met die melding: bij de invoegtoepassingen was "plots" een Acitve-X component geladen: wmp.dll. Volgens mij een onderdeel van Windows Mediaplayer.
Nadat ik dit heb uitgeschakeld, heb ik de melding niet meer gezien.
 
Ah,ok.
Kreeg die melding ook af en toe, meestal na opnieuw IE starten was ie weg.
Heb ff jouw manier gedaan, nu blijft ie weg:)
 
De melding dat een invoegtoepassing niet uitgevoerd kan worden is weer terug :(

Het vreemde is, dat dit niet bij elke pagina die geladen wordt, gebeurt. Als ik bijv. op de pagina "Toon nieuwe reacties op jouw berichten" zit (deze wordt elke minuut ververst), dan gaat het een aantal keer goed (zonder melding) en vervolgens komt die melding weer. Na de volgende verversing komt de melding niet. Het lijkt volkomen willekeurig te gebeuren. Zowel in normale als in comp. modus.

Ik weet het niet meer. Ik heb alle invoegtoepassing aan en uit gehad, maar niets schijnt te helpen. Ook de beveiligingsinstellingen allemaal gereset naar default, gaf geen soelaas. Ook alle cookies verwijdert, zowel via IE als handmatig: heeft niet geholpen.

Het rare is de willekeur waarmee de melding komt.
 
Ik heb ondertussen het probleem met de invoegtoepassingen in internet explorer gevonden. Het is namelijk spywareblaster die bepaalde invoegtoepassingen blokeerd. Als je spywareblaster opstart en je klikt op Disable protection en je start dan internet explorer terug op zal je merken dat het probleem verdwenen is.
 
Inderdaad wel IE, maar...ik heb dit probleem nog nooit gehad, dus vroeg ik me af wat er ineens veranderd is.
Zelf heb ik niets gewijzigd in de settings, dus rijst de vraag: ligt het aan een of andere update?
Als dat zo is, dan moeten er meer mensen zijn die hier last van hebben, ik ben per slot van rekening niet de enige met IE.
Vooralsnog blijft die irritante gele popupu te pas en te ompas verschijnen. Wat me wel opvalt: het is vaak te doen op pagina's van forums.
 
Ook (IE8) aan deze kant de laatste week op verschillende site's er last van.

Waarschijnlijk heeft het iets te maken met een Windows update van afgelopen week.

73's
 
Niet de update van afgelopen week. Ik heb er al vanaf begin juli last van (topic gestart op 2 juli).
 
Terug
Bovenaan