• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mega Slechte TV met Obama

  • Onderwerp starter Onderwerp starter MrFloris
  • Startdatum Startdatum
M

MrFloris

Hoi,

Ik dacht lekker even voor de buis te hangen vanacht voor de verkiezingen.
Maar alles werkte behalve de TV live channels.

Constant liep het beest vast en na minuut weer beeld. Of gewoon half uur 'signaal verlies'

Niets veranderd hier .. puur overbelasting van netwerk denk ik.

Het was echt een kut ervaring ...

Digtale radio deed het prima, on demand ook, internet was gewoon snel, telefoon deed het prima. Alleen cnn/cnbc/bbc/ned1 , etc .. constant rot signaal. erg jammer, erg vervelend. Zelfs analoog wat meestal gewoon zonder ruis te zien was, viel uit, ging zwart, of werd enorme ruis.

Ik heb via US IP adres met mijn laptop naast de tv meegekeken. en dat ging 100% beter.
 
Hier in Rotterdam Centrum werkte alles optimaal. Geen happeringen of blokjes in beeld op de nieuwszenders, NL zenders of op de BBC. Overbelasting van het netwerk lijkt mij onwaarschijnlijk. Werkzaamheden midden in de nacht lijkt het er meer op.
 
Overbelasting op TV-signaal (doordat er teveel mensen naar kijken) bestaat niet, zowel voor analoog als digitaal... Dit lijkt meer op een echte storing. Trad het analoge signaal uitval ook op alle zenders op?
 
Nu het allemaal voorbij is, is het allemaal ook weer in orde.

Als het niet mogelijk is, laten we het dan puur toeval vinden.

Ja op analoog vraag van plankie.
 
Los van de problemen: ik zat een beetje heen en weer te zappen tussen CNN en Nederland 1. Het viel me op dat Nederland 1 iets van 10 minuten achterliep met de peilingen (en dan nog maar met de helft kwam). Andere zenders (ARD, ZDF, BBC) namen ze wel meteen over! Was echt een belachelijke uitzending. Gesprekken gingen ook nergens over, op CNN was er veel meer inhoud.
 
Nederland 1 gaf de resultaten zoal die werden doorgegeven door persbureau AP dat waarschijnlijk voorzichtig was.
Zo was CNN weer voorzichtiger als de BBC. Ik ben het met je eens dat het bij Nederland 1 veel gezwam was.
 
Ik had meer verwacht van NOS ja, ben inderdaad overgestapt op online kijken en switchen tussen bbc en cnn.

bbc had veel verhaaltjes net als nos, info wat allemaal al bekend was. en constant dezelfde vraag ' denk je dat obama verandering kan brengen ' - beetje mal om te vragen aan mensen die op hem gestemd hebben.
 
Ned1 vond ik ook nogal mager o.h.g.v. berichtgeving. Ik heb alles via MSNBC [op het net] en op de BBC [DTV] gevolgd.
 
Had hiervoor graag Fox news gehad!

Bij de vorige elections oof via Fox gevolgd,veel meer exclusive beeld materiaal!
 
Terug
Bovenaan