M
MrFloris
Hoi,
Ik dacht lekker even voor de buis te hangen vanacht voor de verkiezingen.
Maar alles werkte behalve de TV live channels.
Constant liep het beest vast en na minuut weer beeld. Of gewoon half uur 'signaal verlies'
Niets veranderd hier .. puur overbelasting van netwerk denk ik.
Het was echt een kut ervaring ...
Digtale radio deed het prima, on demand ook, internet was gewoon snel, telefoon deed het prima. Alleen cnn/cnbc/bbc/ned1 , etc .. constant rot signaal. erg jammer, erg vervelend. Zelfs analoog wat meestal gewoon zonder ruis te zien was, viel uit, ging zwart, of werd enorme ruis.
Ik heb via US IP adres met mijn laptop naast de tv meegekeken. en dat ging 100% beter.
Ik dacht lekker even voor de buis te hangen vanacht voor de verkiezingen.
Maar alles werkte behalve de TV live channels.
Constant liep het beest vast en na minuut weer beeld. Of gewoon half uur 'signaal verlies'
Niets veranderd hier .. puur overbelasting van netwerk denk ik.
Het was echt een kut ervaring ...
Digtale radio deed het prima, on demand ook, internet was gewoon snel, telefoon deed het prima. Alleen cnn/cnbc/bbc/ned1 , etc .. constant rot signaal. erg jammer, erg vervelend. Zelfs analoog wat meestal gewoon zonder ruis te zien was, viel uit, ging zwart, of werd enorme ruis.
Ik heb via US IP adres met mijn laptop naast de tv meegekeken. en dat ging 100% beter.