Beste forumgenoten, ik heb de volgende vraag. Onlangs zijn we in onze nieuwbouwwoning getrokken. Daar heb ik 6 coaxkabels (Hirschmann witte KabelKeur coaxkabel in doos KOKA9 met 4G LTE protectie) getrokken naar verschillende ruimtes. De woonkamer heb ik voorzien van een Hirschmann wandcontactdoos EDC1000. De overige ruimten ga ik aansluiten met Keystone F (v) - Coax (m) modules.
In de meterkast komt mijn AOP binnen. Verder heb ik daar een Tratec FDU-44 zitten. Vanaf het AOP gaat er een kabel naar de Tratec ingang. Op line 1 heb ik het modem aangesloten. Op line 2 zit de kabel die naar de woonkamer gaat. Nu heb ik nog 2 outputs over (line 3 en 4). Daar wil ik nu nog 3 tv's op aansluiten en in de toekomst kunnen uitbreiden naar 5 tv's.
Wie kan mij vertellen hoe ik dit moet doen.
In de meterkast komt mijn AOP binnen. Verder heb ik daar een Tratec FDU-44 zitten. Vanaf het AOP gaat er een kabel naar de Tratec ingang. Op line 1 heb ik het modem aangesloten. Op line 2 zit de kabel die naar de woonkamer gaat. Nu heb ik nog 2 outputs over (line 3 en 4). Daar wil ik nu nog 3 tv's op aansluiten en in de toekomst kunnen uitbreiden naar 5 tv's.
Wie kan mij vertellen hoe ik dit moet doen.