• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

meerdere smartcards

  • Onderwerp starter Onderwerp starter nl3prc
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
N

nl3prc

Hoi
ik heb nu drie smartcards ik draai met de irhd 5000 c irhd 5300 c en de samsung dcb-b270r

Nou kijk ik met de de irhd 5300 c ook on demand ik zie met de horizon abb dat deze kaart van de 5300 genoteerd word

kan ik met die andere kaarten ook on demand kijken als ik een andere decoder ( media box ) neem of kan dit maar met 1 smartcard
 
Hoi
ik heb nu drie smartcards ik draai met de irhd 5000 c irhd 5300 c en de samsung dcb-b270r

Nou kijk ik met de de irhd 5300 c ook on demand ik zie met de horizon abb dat deze kaart van de 5300 genoteerd word

kan ik met die andere kaarten ook on demand kijken als ik een andere decoder ( media box ) neem of kan dit maar met 1 smartcard

Als je een horizon box neemt kan dat zowiezo. Wat er gebeurt als je bijvoorbeeld 2 humax-5300's of een 5200 erbij zet en inlogt onder de zelfde gebruikersnaam weet ik niet. Het zou kunnen dat je die niet tegelijk kunt gebruiken, misschien kan iemand reageren die wel 2 'oude' interactieve boxen heeft.

De 'on demand' functies van een humax zijn overigens wel een stuk minder dan de horizon box. Vooral de terugkijk mogelijkheid daarvan is veel uitgebreider vergeleken met de programma-gemist optie van het 'oude' Ziggo on-demand.

Het totaal aantal smartcards en horizon-boxen mag overigens 5 zijn, dus je huidige 3 smartcards hoef je niet in te leveren als je er een andere box bij zou nemen.
 
Ik zie nergens dat mijn 5300 c inlogt met een gebruikers naam volgens mij gaat hij van de kaart nummer uit
 
On Demand zou, zover ik weet, op al je smartcards moeten werken. Maar je kunt dit natuurlijk zelf ook uitproberen door wat kaartjes om te wisselen.
 
Ik zie nergens dat mijn 5300 c inlogt met een gebruikers naam volgens mij gaat hij van de kaart nummer uit

Klopt, maar die is gekoppeld aan je klantnummer. Je moet ook toestemming geven om films te kopen die via je klantnummer worden afgerekend. Ik weet niet of het mogelijk is om tegelijk gebruik te maken van on-demand diensten vanaf dezelfde klant. Misschien wel.

In elk geval werkt on-demand wel vanaf alle smartcards die je hebt, ik heb dat zelf ooit wel getest, maar heb dat nooit tegelijk getest.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan