• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

meerdere smartcards digitale tv

  • Onderwerp starter Onderwerp starter djtobias
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

djtobias

bij casema moet je als je een extra smartcard wilt hebben gewoon 9.95 per maand betalen terwijl ik die bij mijn eerste smartcard al betaal.

multikabel rekende 50 eurocent voor iedere opvolgende smartcard

wie weet wat de nieuwe regel word??

me ouders willen het digitale pakket maar wil niet extra betalen voor het zelfde pakket....
 
Dat was de eerste vraag die ik aan "Tess" heb gesteld via de steekwoorden "Tweede smartcard". Van het antwoord wordt je niet echt vrolijk:

Heb je meerdere Smartcards per abonnement, dan betaal je elk abonnement volledig. Bijvoorbeeld: Je hebt op je eerste Smartcard het Digitale Totaal pakket van € 9,95. Ook op je tweede Smartcard heb je het Digitale Totaal pakket. Je betaalt dan € 9,95 voor de eerste smartcard en ook € 9,95 voor de tweede Smartcard.

Dit antwoord krijg je onafhankelijk van de ingevoerde postcode (athome of casema gebied). Mooi naatje dus.
 
Dat was de eerste vraag die ik aan "Tess" heb gesteld via de steekwoorden "Tweede smartcard". Van het antwoord wordt je niet echt vrolijk

Dat klopt niet. Er zit wel meer oude informatie in het systeem. Er komt straks een smartcardbijdrag (als je een alles-in-1 pakket hebt betaal je die niet voor de eerste kaart) De kosten daarvan zijn dacht ik rond 10 euro per jaar (weet het exacte bedrag niet meer). Op die tweede (of derde) kaart heb je zelfde pakket als op de eerste.

Maar of dat gelijk al ingaat is weet ik niet, het zou ook kunnen dat dit later ingevoerd is als alle systemen gelijk lopen. De internet snelheden bijvoorbeeld zijn bij Casema en Home ook nog niet hoger bijvoorbeeld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Smartcard bijdrage is 15 euro per jaar.

en inderdaad... wat Cees schetst had ik ook begrepen uit alle informatie die via diverse kanalen uitgelekt was.
 
Dit is ook mooi!!!


Ik heb twee digitale ontvangers met aparte smartcards. Kan ik hetzelfde pakket (bijvoorbeeld Film1) op allebei de smartcards nemen?


-Ja dit kan, maar dan betaal je wel 2 keer het abonnementsgeld
 
Dit is ook mooi!!!


Ik heb twee digitale ontvangers met aparte smartcards. Kan ik hetzelfde pakket (bijvoorbeeld Film1) op allebei de smartcards nemen?


-Ja dit kan, maar dan betaal je wel 2 keer het abonnementsgeld
Dat was tot gisteren nog niet zo. Bij Multikabel kreeg je op beide smartcards hezelfde pakket. Van wie kreeg je deze informatie ?
 
staat op de ziggo site bij de meestgestelde vragen.
https://www.ziggo.nl/producten/televisie/vragen en dan bij het kopje Vragen over Televisie Z2 (digitale pakketten)

Ben gelijk van plan om mijn 2de smartcard op te zeggen. Ga niet 2x sport 1 abbo in de maand betalen en ben niet van plan om de contractduur op mijn 2de smartcard uit te dienen vanwege gewijzigd contract.
 
staat op de ziggo site bij de meestgestelde vragen. Ben gelijk van plan om mijn 2de smartcard op te zeggen. Ga niet 2x sport 1 abbo in de maand betalen en ben niet van plan om de contractduur op mijn 2de smartcard uit te dienen vanwege gewijzigd contract.

Er zitten volgens mij heel veel fouten in de 'veel gestelde vragen'. Alsof ze deze gewoon maar gecopieerd hebben van @Home oude situatie.
We gaan deze (zoals ondertussen heel veel) navragen........ :mad:
 
dus nog maar niet even de 2de smartcard opzeggen, maar ik ga wel goed de rekeningen in de gaten houden voordat ze 2x het sport 1 abbo in rekening brengen!! Ben zeer geintresseerd in deze afloop
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan