• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Meerdere programma's opnemen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Doopey
  • Startdatum Startdatum
D

Doopey

Ik heb de laatste tijd steeds het probleem dat als ik meerdere programma's via de TV guide programeer het 2e programma slechts gedeeltelijk wordt opgenomen (steeds 18/19 minuten.


Vroeg me af of daar meer mensen last van hebben?
 
Hier ook het zelfde probleem!!!
Zeer storend, hij geeft ook vaak aan dat de programma,s overlapt.
Ik heb hem al gereset maar niets helpt.

Willem
 
De laatste weken hier ook last van. Alles al een keer gerset, naar fabrieksinstellingen en geupdate.
Als je tijdens de opname kijkt bij de opname lijst staat het programma daar wel met een blokje van opnemen.
Bij kijken op de zender zie je bij de korte programma lijst geen blokje. Je kan dan wle handmatig opnemen. In de opname lijst staat het programma dan gewoon 2 keer.
 
Had er van de week weer last van, alleen dit was een aflevering die ik opnam via linking, het programma werd later op de avond herhaald en dat werd ook opgenomen, ditmaal ging het wel goed. ???
 
Bij mij neemt hij niks op wat ik via de optie Guide doe. >:(. Alleen als ik zelf op record duw tijdens een uitzending neemt hij op. Is echt irritant. Zeker omdat je nu eigenlijk 2 programma's tegelijk kan opnemen en een 3e zender kijken. Meer mensen hier last van of gehad. Graag tips. Software update en harde reset heb ik al gedaan zonder resultaat.


Grtz
Martin
 
Hier begint hij meestal nog wel met opnemen maar kapt het dan na een korte periode gewoon af. Echt te belachelijk voor woorden.... je betaalt extra voor de DVR en vervolgens werkt hij gewoon niet.
 
Ik heb er last van dat als de box 2 à 3 dagen niet uit het stopcontact is geweest dat ie sowieso niets opneemt via de guide. Ik weet niet of ie wel opneemt als ik op record druk maar ja... dat is niet de bedoeling. Ben nu dus genoodzaakt om elke 2 dagen effe de stroom eraf te gooien
De box is al een keer omgeruild met hetzelfde probleem en dat blijkt de oplossing niet te zijn geweest (hoewel ik best in toeval geloof ;-)). En het is natuurlijk raar dat ie 2 dagen wel via de guide opneemt en dan niet meer. Het is alsof de guidetijd en boxtijd niet op elkaar afgestemd zijn of zoiets.
 
Het lijkt wel of er elk week nieuwe problemen bijkomen, als dit zo door gaat dan denk ik dat ik maar een gewone dvr box ga nemen want dit gedoe begint me behoorlijk de keel uit te hangen. >:(
 
Terug
Bovenaan