D
Doopey
Ik heb de laatste tijd steeds het probleem dat als ik meerdere programma's via de TV guide programeer het 2e programma slechts gedeeltelijk wordt opgenomen (steeds 18/19 minuten.
Vroeg me af of daar meer mensen last van hebben?
Vroeg me af of daar meer mensen last van hebben?


. Alleen als ik zelf op record duw tijdens een uitzending neemt hij op. Is echt irritant. Zeker omdat je nu eigenlijk 2 programma's tegelijk kan opnemen en een 3e zender kijken. Meer mensen hier last van of gehad. Graag tips. Software update en harde reset heb ik al gedaan zonder resultaat.