- Berichten
- 889
- Internet
- KPN
- Digitale TV
- KPN
Sinds een vrijdag klapt bij mij het internet om de zoveel tijd uit. ik zie dan niets op de box(geen rooie lampjes) maar niets werkt meer op verschillende apparatuur.
Gebeld met Ziggo, het signaal was te sterk omdat ik een versterker er tussen heb. die zit er al 3 jaar zonder problemen.
maar op twitter lijkt het tch dat veel meer mensen internet problemen hebben.
zijn er meer mensen die dit hebben de afgl 3 dagen?
Gebeld met Ziggo, het signaal was te sterk omdat ik een versterker er tussen heb. die zit er al 3 jaar zonder problemen.
maar op twitter lijkt het tch dat veel meer mensen internet problemen hebben.
zijn er meer mensen die dit hebben de afgl 3 dagen?
