• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

meer mensen last van Internetproblemen via Horizonbox?

Berichten
889
Internet
  1. KPN
Digitale TV
  1. KPN
Sinds een vrijdag klapt bij mij het internet om de zoveel tijd uit. ik zie dan niets op de box(geen rooie lampjes) maar niets werkt meer op verschillende apparatuur.
Gebeld met Ziggo, het signaal was te sterk omdat ik een versterker er tussen heb. die zit er al 3 jaar zonder problemen.
maar op twitter lijkt het tch dat veel meer mensen internet problemen hebben.
zijn er meer mensen die dit hebben de afgl 3 dagen?
 
wacht wel af wat ziggo zegt, als is het een beetje lachwekkend , webcare via twitter. een zaterdag via twitter de vraag, is er storing met internet? kreeg zondag antwoord dat ik op een website moest kijken. a. 1 dag te laat en b. indien internet eruit ligt, kom ik niet op de website.
 
maaknietuit zei:
Sinds een vrijdag klapt bij mij het internet om de zoveel tijd uit. ik zie dan niets op de box(geen rooie lampjes) maar niets werkt meer op verschillende apparatuur.
Gebeld met Ziggo, het signaal was te sterk omdat ik een versterker er tussen heb. die zit er al 3 jaar zonder problemen.
maar op twitter lijkt het tch dat veel meer mensen internet problemen hebben.
zijn er meer mensen die dit hebben de afgl 3 dagen?
Dit heb ik ook ooit gehad een aantal jaren terug.
Had er een versterker tussen zitten, en heeft altijd probleemloos gewerkt, en van de ene op de andere dag niet meer.
Versterker er tussen uit en het werkte weer.
Volgens mij heeft Ziggo (UPC) toen met de signaalkwaliteit zitten spelen. ;)
 
dat werd inderdaad verteld(vrijdag was er snachts ziggo personeel in de wijkcentrale) het hele weekeind last gehad en gisteren ook nog.
Volgens webcare blijkt sinds vrijdag de signaalsterkte +11 te zijn. De reden dat alles eruitklapte(de pc's vonden zelfs het wifisignaal niet meer). Nu is het +8 en ik heb niets gedaan.
Kreeg nog een leuk handreiking.

de versterker bij mij is ook mijn splitter naar diverse tv's in huis dus er tussen uit is ook geen optie, denk ik.

maar het werk weer > 18uur nu
 
ik zou niet weten hoe dat zou moeten, maar tot nu toe werkt het weer normaal. Ik denk dat Ziggo IT met dingen bezig was.
Ziggo webcare heeft alles nagekeken sinds een vrijdag in de log.
 
Ook hier geen probleem alleen halen we nu176 ipv 202mbps
 
ik bekabreld het weekeind 150/20 ipv 200/20
draadloos 26/20 (nu)
 
Draadloos behaal ik (Zoals altijd) op dit moment 160mbps (Via 5Ghz)
 
Terug
Bovenaan