Dark Angel
Forum Gebruiker
- Berichten
- 332
- Digitale TV
-
- Ziggo
Beste mensen,
Ik wilde vandaag 1e aflevering van 1e seizoen van The Walking Dead (van FOXlive, TV Gemist) kijken, maar ik zag geen beeld... ik heb het ook opnieuw probeerd, nog steeds geen beeld
Overige afleveringen hebben wel beeld (ik heb alleen 1e seizoen gecontroleerd).
Ik dacht ik wil een storing melden... Hoe en maar aan wie melden? Bij Ziggo
of bij FOXlife
of hier op forum
Dat lijkt me wel een goede vraag. Daarom vind ik dat Ziggo ons wat duidelijkheid moet geven over hoe we storingen moeten melden.
Maar wat ik wel zo handig vind, is dat Ziggo een "meld een storing" ook in VOD/interactief moet vermelden.
Als we een storing willen melden, selecteren we eerst een aflevering of film en daarna een storing melden:
- geen beeld
- geen geluid
- traag netwerk
- iets anders... (invoer)
Daarna wordt het naar Ziggo On Demand dienst (whatever
) verstuurd, samen met onze abonnee nummer of e-mail adres van je Ziggo Account, naam van een aflevering of film, je decoder/pvr model en ook een reden van een storing bijv. geen beeld.
Als het nodig is sturen ze je een bericht dat ze je storingsmelding hebben ontvangen.
oh ja bijna vergeten...
Ziggo of FOXlife of Ziggo-gebruikers forum: kan iemand 1e aflevering van 1e seizoen van The Walking Dead weer aan de praat krijgen
UPDATE: vandaag (1 dag later) opnieuw uitgeprobeerd... en bingo... het probleem is opgelost, ik moet iemand bedanken denk ik, bedankt Ziggo of FOXlife !!!! Of misschien ook forum gebruiker
Maar goed... volgens mij is een 'meld een storing' knop is wel handig.
Dat is mijn suggestie voor VOD/interactief dienst!
Ik wilde vandaag 1e aflevering van 1e seizoen van The Walking Dead (van FOXlive, TV Gemist) kijken, maar ik zag geen beeld... ik heb het ook opnieuw probeerd, nog steeds geen beeld

Overige afleveringen hebben wel beeld (ik heb alleen 1e seizoen gecontroleerd).
Ik dacht ik wil een storing melden... Hoe en maar aan wie melden? Bij Ziggo



Dat lijkt me wel een goede vraag. Daarom vind ik dat Ziggo ons wat duidelijkheid moet geven over hoe we storingen moeten melden.
Maar wat ik wel zo handig vind, is dat Ziggo een "meld een storing" ook in VOD/interactief moet vermelden.
Als we een storing willen melden, selecteren we eerst een aflevering of film en daarna een storing melden:
- geen beeld
- geen geluid
- traag netwerk
- iets anders... (invoer)
Daarna wordt het naar Ziggo On Demand dienst (whatever

Als het nodig is sturen ze je een bericht dat ze je storingsmelding hebben ontvangen.
oh ja bijna vergeten...
Ziggo of FOXlife of Ziggo-gebruikers forum: kan iemand 1e aflevering van 1e seizoen van The Walking Dead weer aan de praat krijgen

UPDATE: vandaag (1 dag later) opnieuw uitgeprobeerd... en bingo... het probleem is opgelost, ik moet iemand bedanken denk ik, bedankt Ziggo of FOXlife !!!! Of misschien ook forum gebruiker

Maar goed... volgens mij is een 'meld een storing' knop is wel handig.
Dat is mijn suggestie voor VOD/interactief dienst!
Laatst bewerkt door een moderator: