• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

meer duidelijkheid nodig om VOD/interactief storing te melden!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dark Angel

Forum Gebruiker
Berichten
332
Digitale TV
  1. Ziggo
Beste mensen,

Ik wilde vandaag 1e aflevering van 1e seizoen van The Walking Dead (van FOXlive, TV Gemist) kijken, maar ik zag geen beeld... ik heb het ook opnieuw probeerd, nog steeds geen beeld :(
Overige afleveringen hebben wel beeld (ik heb alleen 1e seizoen gecontroleerd).

Ik dacht ik wil een storing melden... Hoe en maar aan wie melden? Bij Ziggo??? of bij FOXlife??? of hier op forum???
Dat lijkt me wel een goede vraag. Daarom vind ik dat Ziggo ons wat duidelijkheid moet geven over hoe we storingen moeten melden.

Maar wat ik wel zo handig vind, is dat Ziggo een "meld een storing" ook in VOD/interactief moet vermelden.

Als we een storing willen melden, selecteren we eerst een aflevering of film en daarna een storing melden:
- geen beeld
- geen geluid
- traag netwerk
- iets anders... (invoer)

Daarna wordt het naar Ziggo On Demand dienst (whatever :P) verstuurd, samen met onze abonnee nummer of e-mail adres van je Ziggo Account, naam van een aflevering of film, je decoder/pvr model en ook een reden van een storing bijv. geen beeld.
Als het nodig is sturen ze je een bericht dat ze je storingsmelding hebben ontvangen.

oh ja bijna vergeten...
Ziggo of FOXlife of Ziggo-gebruikers forum: kan iemand 1e aflevering van 1e seizoen van The Walking Dead weer aan de praat krijgen???

UPDATE: vandaag (1 dag later) opnieuw uitgeprobeerd... en bingo... het probleem is opgelost, ik moet iemand bedanken denk ik, bedankt Ziggo of FOXlife !!!! Of misschien ook forum gebruiker :P

Maar goed... volgens mij is een 'meld een storing' knop is wel handig.
Dat is mijn suggestie voor VOD/interactief dienst!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom moeilijk doen in een e-mail bel ze gewoon, bij een all in abon. gratis 1200 anders 0900-1884 is 10 euro ct p/min.

Je kan eerst nog proberen een harde fabrieks reset uit te voeren zoals in fabrieksinstellingen wordt aangegeven, als je tenminste de laatste Update V. 1.00.24 hebt gedaan, kijk hiervoor in Menu Systeeminformatie.


Gerard.
 
Waarom moeilijk doen in een e-mail bel ze gewoon, bij een all in abon. gratis 1200 anders 0900-1884 is 10 euro ct p/min.

Je kan eerst nog proberen een harde fabrieks reset uit te voeren zoals in fabrieksinstellingen wordt aangegeven, als je tenminste de laatste Update V. 1.00.24 hebt gedaan, kijk hiervoor in Menu Systeeminformatie.


Gerard.

"een harde fabrieks reset" is :rolleyes: overdreven als je 1 film of 1 aflevering niet kan kijken, terwijl andere films of afleveringen in orde zijn...

laatste update is allang uitgevoerd... (behalve september update, als ik goed heb krijgen we het eind september)
 
"een harde fabrieks reset" is :rolleyes: overdreven als je 1 film of 1 aflevering niet kan kijken, terwijl andere films of afleveringen in orde zijn...

laatste update is allang uitgevoerd... (behalve september update, als ik goed heb krijgen we het eind september)
Misschien is de afl. 1 corrupt verzonden, dan wordt het toch even bellen met ziggo.

Gerard
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan