P
proditaki
Gegroet (vanaf mijn mobiele telefoon, gezien internet er weer uitligt),
De laatste weken is mijn internet en telefoon meer down dan up.
Valt bijna elke dag wel weg om vervolgens uren niet meer omline te komen.
Heb al es de gebeld terwijl ik 15 min in de wacht hing deed alles het spontaan weer. Dus de klantenservice student zei "Ja meneer we kunnen geen fout constateren, als we een monteur langssturen voor niks betaald u de voorrijkosten. U moet even de router er tussenuit halen......" Enfin standaard verhaal.
Ik word er een beetje flauw van. Als ik in de statspagina van me modem kijk zie ik 178 retries staan bij de dhcp retry counter.
Ik ga zo maar es een opzegbrief sturen met opzegging per direct. Dit in verband met in gebreke blijven in zake dienstverlening.
Gegroet!
De laatste weken is mijn internet en telefoon meer down dan up.
Valt bijna elke dag wel weg om vervolgens uren niet meer omline te komen.
Heb al es de gebeld terwijl ik 15 min in de wacht hing deed alles het spontaan weer. Dus de klantenservice student zei "Ja meneer we kunnen geen fout constateren, als we een monteur langssturen voor niks betaald u de voorrijkosten. U moet even de router er tussenuit halen......" Enfin standaard verhaal.
Ik word er een beetje flauw van. Als ik in de statspagina van me modem kijk zie ik 178 retries staan bij de dhcp retry counter.
Ik ga zo maar es een opzegbrief sturen met opzegging per direct. Dit in verband met in gebreke blijven in zake dienstverlening.
Gegroet!
OCSIS 2.0 (ATDMA)